מדדים ומחקרים

רוכשים רכב חדש? זו חברת המכוניות האמינה ביותר בעולם

הישג משמעותי למותג רכבי היוקרה היפני לקסוס, שניצב פעם נוספת במקום הראשון בסקר אמינות הרכבים של מכון המחקר האמריקאי המוביל J.D Power, בפעם ה-10 ב-15 השנים האחרונות
מערכת ice |  3
לקסוס (צילום לקסוס)
הישג משמעותי למותג רכבי היוקרה היפני לקסוס, שניצב פעם נוספת במקום הראשון בסקר אמינות הרכבים של מכון המחקר האמריקאי המוביל J.D Power, בפעם ה-10 ב-15 השנים האחרונות. לקסוס, דורג ראשון מבין כל מותגי הרכב ובוודאי גם מכל מותגי היוקרה, כמותג הרכב האמין ביותר.
לקסוס הוא מותג הרכב שזכה במקום הראשון במדד האמינות הנחשב הכי הרבה פעמים לאורך השנים בפער גדול מכל מותג רכב אחר, זאת הודות לתפיסת הייצור של כלל דגמי לקסוס מאופיינת בחותם הנהיגה הייחודי, ה-Lexus Driving Signature, המבוסס על שלוש תכונות ה-C: ביטחון (Confidence), שליטה (Control) ונוחות (Comfort) בכל מצבי הנהיגה. 
על פי תוצאות ה-J.D Power, גם בסקר הדגמים הובילה לקסוס כאשר הלקסוס RX דורג בדירוג הגבוה ביותר במדד דגם הרכב המהימן ביותר. ה-RX גם הציג שיפור גדול בשמונה מתוך תשע קטגוריות של בעיות בהשוואה לתוצאות הסקר בשנה שעברה.
בסקר השתתפו מעל 30,000 בעלי רכבים בשוק האמריקאי, שבבעלותם רכבים מדגמי 2020 במשך שלוש שנות בעלות. המחקר נערך בין החודשים אוגוסט לנובמבר 2022. המחקר מתמקד בבעיות שבעלי הרכבים חוו בתקופת זמן זו, ותוצאותיו משמשות יצרני רכבים ברחבי העולם על מנת לפתח ולייצר רכבים טובים יותר, ומשמשות רוכשי רכבים על מנת לבצע בחירות מושכלות יותר בתהליך הרכישה.
בין השאר, נבדקים בסקר נושאים הנוגעים למרכב החיצוני של הרכב, חווית הנהיגה, פיצ'רים, שליטה ותצוגה, סיוע בנהיגה, מושבים, בקרת אקלים, פנים הרכב ועוד. עוד בוחן הסקר באילו דגמים קיימים מעט בעיות, כיצד בעיות שחווים בעלי רכבים משפיעות על ציפיותיהם הראשוניות ועל הסיפוק שלהם מהרכב, סוגי הבעיות שנתפסות על ידי בעלי רכבים כמטרידות ביותר, הבעיות שמשפיעות באופן משמעותי על נאמנות למותג, רכיבים מרכזיים שמוחלפים בשלוש השנים הראשונות לבעלות ופירוט דיאגנוסטי על מנת להבין מתי ותחת אילו תנאים ישנו פוטנציאל לתקלות.
מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: "זכיה זו אינה מפתיעה אותנו שכן לקסוס מובילה את תחום האיכות והאמינות בעולם הרכב ב-20 השנים האחרונות ואנו חווים זאת יום יום מתוך משובי שביעות הרצון של לקוחותינו. מאז השקתה חרתה לקסוס על דגלה את האמרה - 'השאיפה המתמדת לשלמות', וכמו שמקובל בחברה היפנית, יעד הוא לא משהו שרק שואפים אליו אלא גם משיגים אותו. אנו שמחים להעניק ללקוחותינו מוצרים מושלמים באיכות הגבוהה ביותר, דבר שמאפשר לנו גם להעניק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לקסוס מאבדת לקוחות כשהם מחליפים לרכב חדש.
    אלי 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקסוס לא מצליחה לשמור על לקוחותיה מכמה טעמים, הסיבה העיקרית מחיר מופקע ביחס למוצר, מנועים היברידיים בטכנולוגיה לא אטרקטיבית. טויוטה ולקסוס באותה הסירה בע יין המנועים
    סגור
  • 2.
    אולי חברה אמינה בחו"ל
    יעקב גלעד 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אולי הם אמינים בחו"ל, אבל בישראל ? שירות מכירה מזלזל, מוסכים עם שירות של ליצנים במחשבה לאחור לא הייתי רוכש היום לקסוס.
    סגור
  • 1.
    ועבור המוניטין משלמים חצי מיליון שקל לרכב לקסוס (ל"ת)
    סוחר 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור