מדדים ומחקרים

בפעם הרביעית החודש: רעידת אדמה הורגשה בישראל

רעידת אדמה נוספת בטורקיה הורגשה ברחבי המזרח התיכון כולל כאן בישראל. מהמכון הסיסמולוגי אישרו זאת ומסרו כי מדובר ברעידה בעצמה 3.4 מעלות
מערכת ice |  3
רעידת אדמה (צילום shutterstock)
רעידת האדמה שפקדה בשבוע שעבר את טורקיה וזסוריה וגרמה לאסון כבד באזור, הגיעה גם לישראל והורגשה ברחבי הארץ. מאז, פקדו את ישראל עוד שתי רעידות אדמה. גם הערב (חמישי) הורגשה רעידת אדמה נוספת בישראל.
בתקשורת הערבית מדווחים על רעידת אדמה שמקורה בטורקיה, שהורגשה ברחבי המזרח התיכון - כולל סוריה, לבנון, וכאמור גם כאן בישראל, באזור צפון המדינה. ברשתות החברתיות דיווחו תושבי הצפון על רעידת האדמה. בהמשך, גם המכון הסיסמולוגי אישר כי הורגשה רעידת אדמה בעצמה 3.4 מעלות.
מדובר כאמור ברעידת האדמה הרביעית שהורגשה בישראל מאז תחילת החודש. בהודעה נרשם: "רעידת משנה צפונית-מערבית ללטקיה, בעוצמה של 3.4 מעלות, ב-23.17 דקות, מוקד הרעש שלה נמצא במרחק של 50 ק"מ מהעיר, בעומק של 46 ק"מ
כזכור, רעידת האדמה האחרונה שהורגשה בישראל בשבוע שעבר הייתה בעצמה של 3.5 דרגות בסולם ריכטר. רעידת האדמה הורגשה בחלקים רבים בישראל, ביניהם גם בירושלים, תל אביב, מודיעין, רחובות, יהוד, קריית אונו, מבשרת ציון, ראש העין, כפר סבא, חיפה, עפולה, בקעת הירדן, מעלה אדומים, אריאל, חולון, רעננה, רמת גן, פתח תקווה ועוד.
בפיקוד העורף הסבירו כי לא הופעלה התרעה מכיוון ש"לא מדובר ברעידה שמסכנת את תושבי מדינת ישראל". כידוע, בעקבות רעידת האדמה בטורקיה, בישראל ישנו חשש ממשי מפני רעידת אדמה עוצמתית יותר שתגרום לנזק רב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מדינה בנפילה חופשית
    אבי 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עוד מעט יהיה פה אסון והממשלה עסוקה בעצמה וסכיסה שלה במקום לדאוג לאזרחים
    סגור
  • 2.
    רעידת אדמה
    אודליה 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל יזום. פתאום כל העולם רועד. אתם תמותו לפנינו בה"ה.
    סגור
  • 1.
    וואי וואי
    איזה התרגשות 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מה מחכה לנו
    סגור