מדדים ומחקרים

הפיצה הטובה בישראל נחשפת: זו הרשת הפופולרית ביותר

אחרי קרב מסקרן, אל המקום הראשון בסקר של ICE הגיעה רשת דומינוס פיצה עם 31%, תיקו מסקרן במקום השני בין רשת פאפא ג'ונס לפיצה האט עם 18% לכל אחת, אל המקום הרביעי דומינו עם 11%, סוגרת את החמישייה טוני וספה עם 6% בסך הכל.
מערכת ice |  4
דומינוס פיצה (צילום pixbay edit ice)
חגגתם את יום הפיצה הבינלאומי? ice מפרסם היום (ראשון) איזו מרשתות הפיצה בישראל היא הפופולרית ביותר ומאיפה אתם מעדיפים להזמין את המגש שלכם, אחרי קרב צמוד בסוף השבוע, התחרות הוכרעה בנוקאאוט ויש מנצחת ברורה לקרב הזה.
אל המקום הראשון הגיעה רשת דומינוס פיצה עם 31%, תיקו מסקרן במקום השני בין רשת פאפא ג'ונס לפיצה האט עם 18% לכל אחת, אל המקום הרביעי דומינו עם 11%, סוגרת את החמישייה טוני וספה עם 6% בסך הכל.
לאחר מכן פיצה עגבנייה עם 4%, תיקו מרובע בין פיצה פרגו, פיצה שמש, ביג אפל פיצה עם 2% לכל אחת. במקום האחרון עם 1% ניתן למצוא ארבע רשתות: פיצה פצץ, דודא לפיצה, אמריקן פיצה ופיצה כמעט חינם.
 
כמובן שביום הפיצה הבינלאומי בודקים לא רק את הפיצרייה האהובה עליכם אלא גם את התוספת המועדפת ביותר. לכבוד היום הכי איטלקי בשנה, כבר בדקו עבורנו באפליקציית המשלוחים Wolt מה הן תוספות הפיצה הפופולריות בישראל ומהן הפיצות המיוחדות שאנחנו פשוט חייבים להכיר. 

אז מהן תוספות הפיצה הפופולריות ביותר אצל הישראלים? במקום הראשון, נמצאים הזיתים כמובן, במקום השני באופן שיכול להיות מפתיע, עגבניות, במקום השלישי בצל, אל המקום הרביעי הגיעה התוספת אקסטרה גבינה ובמקום החמישי פיצה עם פטריות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פרסומת
    ישראלי רגוע 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכן פרסומי מקודם
    סגור
  • 3.
    כמה דומינוס שילמו לכם??? (ל"ת)
    ארז 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פרנצסקה הכי מגעילה שאפשר (ל"ת)
    ויטה 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    פיצה P2 לוקחת את כולם - ובקלות (ל"ת)
    רמי ארטק מחשבים 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור