מדדים ומחקרים

מחפשים מתנה לוולנטיינס דיי? זה מה שכולם רוצים לקבל

ולנטיינס דיי הולך להיות חם: עלייה של כ-50% בביקוש למוצרים למבוגרים ואמצעי מניעה לקראת חג האהבה, הביקוש לתכשיטים זינק גם הוא ב-40%. זהב צהוב הוא החומר המוביל בקטגוריה (40% מהביקוש), לפני זהב לבן (20%) וכסף (15%)
מערכת Ice | 
יום האהבה (צילום pexels)
יום האהבה, ובשמו הלועזי "ולנטיינס דיי" הוא הזדמנות לישראלים רבים לציין יום זה בחגיגות ומחוות רומנטיות שלא מביישות אף דייט אופציונלי. הארוחות הרומנטיות, המתנות והבילויים, בהחלט מעניקים תחושת חג ואף רבים מאתנו לוטשים עיניים כבר כמה זמן אל חנויות הראווה, מפשפשים באפליקציות השונות וחושבים מה לקנות ולפנק את בן/בת הזוג.
על פי נתונים של זאפ השוואת מחירים מוצרי טיפוח כמו בשמים, איפור, טיפוח הציפורניים וסבונים הציגו גידול ממוצע בביקוש של כ-40%. בעולם הבשמים, המותג האהוב של נשות ישראל הוא Chanel, ואחריו Dior ו-Narciso; שלושת המותגים הללו מהווים כ-18% מכלל הביקוש בקטגוריה.
 
בעוד קטגוריות אופנה וטקסטיל כמו מצעים למיטה, תיקים נעליים רשמו עלייה של כ-20%.
יחד עם המוצרים היותר קונבנציונאליים בזאפ רואים גם עלייה במוצרים קצת מפתיעים כמו מוצרי ואביזרי יין  עם גידול של כ-60% בביקוש, מכשירי עיסוי (עליה של כ-30%) וכן הקטגוריה הכי מפתיעה, מוצרים למבוגרים כמו משחקים אירוטיים ואמצעי מניעה שרשמו גידול ממוצע של כ-50% בביקוש הגולשים.
כצפוי, הביקוש לתכשיטים זינק גם הוא ב-40%. זהב צהוב הוא החומר המוביל בקטגוריה (40% מהביקוש), לפני זהב לבן (20%) וכסף (15%). בעולם המתנות לגברים, שעוני המותג Casio וסדרת G-Shock המוקשחת מככבים עם 23% מהביקוש בקטגוריה. קונסולות משחקים הן מתנה נחשקת נוספת עם גידול של 34% בביקוש בשבוע שלפני וולנטיינס, כאשר Playstation של סוני מוביל את הביקוש, ואחריו הקונסולות הניידות של ניטנדו ו-Xbox של מיקרוסופט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה