מדדים ומחקרים

שטראוס חוגגת: זה ההישג הבינלאומי המרשים של הקבוצה

קבוצת שטראוס הוכרה במדד בלומברג לשוויון מגדרי על פעילותה בתחום. בדירוג משתתפות 483 חברות, ביניהן; לוריאל, קוקה קולה וגאפ. הציון הממוצע של המדד עומד על 73 בעוד הציון של קבוצת שטראוס עומד על 79.89
מערכת ice | 
עפרה שטראוס (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, דוד כהן)
קבוצת שטראוס הוכרה על פעילותה במדד בלומברג לשוויון מגדרי. הציון הממוצע של המדד עומד על 73, הציון של קבוצת שטראוס עומד על 79.89. בלומברג לשוויון מגדרי הוא דירוג וולונטרי של חברות מגוונות מ-45 מדינות. בדירוג משתתפות השנה 483 חברות מרחבי העולם, ביניהן:  לוריאל, קוקה קולה, גאפ, גולדמן סאקס, ויזה ועוד.   
המדד כולל פרמטרים שונים כמו מספר הנשים בארגון, בתפקידי ניהול והאם יש חופשת לידה ושאלות מדיניות כמו האם החברה תומכת בארגוני נשים, האם יש מדיניות קידום נשים והאם יש קבוצות נשים פנימיות.
הילה מקוויסיוס, סמנכ"לית משאבי אנוש, קבוצת שטראוס: "הדירוג משקף את העשייה הרבה של הקבוצה בקידום שוויון מגדרי. זוהי השנה השנייה ששטראוס מדורגת במדד השוויון של בלומברג. הגיוון המגדרי בקבוצת שטראוס תורם לנו הן בהיבטים העסקיים והן בהיבטים הפנים ארגוניים של מחוברות עובדות ועובדים, ביצירתיות ובמשימתיות הישגית לעבר מטרה אחת משותפת. אני גאה בשטראוס ,בנשותיה ואנשיה שפועלות ופועלים לאורך כל השנה לקידום שוויון מגדרי, פעילות אשר משתקפת בדירוג מעל הציון הממוצע של חברות בעולם. שוויון מגדרי וקידום נשים הוא נושא מרכזי באסטרטגיית הקיימות של שטראוס ומדד מהותי במדדי האימפקט של הקבוצה בתוך הארגון ומחוצה לו ובעיקר זוהי אחריות של כולנו לאפשר עתיד טוב יותר ,שוויוני ומגוון גם לדורות הבאים".
מזה כ-16 שנה קבוצת שטראוס נושאת את דגל הגיוון, השוויון וההכלה. התפיסה מעצבת מכלול רחב של החלטות בחברה החל מקידום שוויון מגדרי ושכר שווה עבור עבודה שווה, המשך בקידום באופן כללי בתעסוקה, גיוון במוצרים ובמענה לצרכים ייחודיים והמשך בגיוון תהליכי הרכש על מנת לאפשר השתלבות כלכלית שוויונית לעסקים בבעלות מגוונת. שטראוס שמה את ערך השוויון המגדרי במרכז מאמצי הגיוון והכלה שלנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה