מדדים ומחקרים

שלושה מתוך ארבעה עובדים יגיעו לעבודה חולים - וזו הסיבה המרגיזה

סקר חדש מגלה ש-38% מהעובדים עדיין מרגישים חובה להגיע לעבודה גם כשהם חולים - רק כדי להוכיח לעמיתיהם ולבוס שהם באמת לא בקו הבריאות. למרות זאת, 57% יעדיפו אם עמיתיהם החולים פשוט יישארו בבית
מערכת ice | 
שפעת (צילום pexels, freepik)
סקר שנערך לאחרונה בארה"ב בקרב 2,000 עובדים מגלה שרבים עדיין מרגישים צורך "להתקדם", כאשר הגישות במקום העבודה חוזרות לכאורה לימי טרום מגפת הקורונה. בסך הכל, 38% מהעובדים שנשאלו מעדיפים להגיע לעבודה חולים - רק כדי להוכיח לעמיתיהם ולבוס שהם באמת לא בקו הבריאות. 42% מתוכם מפחדים שעמיתים לעבודה יחשיבו אותם כ"לא אמינים".
הסקר מצא גם כי 21% רוצים להראות עד כמה הם מסורים, בעוד ש-18% לא סומכים על אחרים שיבצעו את עבודתם כמו שצריך.
שישה מתוך 10 נשאלים (59%) מרגישים שהדרך הטובה ביותר להתגבר על הצטננות היא להמשיך בלי קשר, בעוד ש-61% משכנעים את עצמם שהם בעצם לא כל כך חולים.
עם זאת, 43% מהעובדים חושבים שזה "אנוכי" כאשר עמיתים מגיעים לעבודה חולים, כאשר שיעול הוא המטרד הגדול ביותר. אי כיסוי הפה בעת שיעול או התעטשות (46%) ואי נטילת ידיים לאחר מכן (36%) גם מהווים תסכולים נפוצים.
בנוסף, המחקר מגלה ש-49% מהעובדים לא היו מתלבטים לומר לעמית חולה לעבודה שהוא היה צריך להישאר בבית . אולי יש להם גם סיבה טובה, שכן 48% מאמינים שהם נדבקו בהצטננות מעמית ב-12 החודשים האחרונים. עם זאת, נראה שרבים מהנשאלים אינם מיישמים את אותה רמת הבנה על עצמם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה