מדדים ומחקרים

רווקים? הכתבה הזו תעזור לכם לא להיות לבד

יום האהבה (ולנטיין דיי) ולאלה שאין אהבה ימשיכו בחיפושים אחר החצי השני. סקר בארה"ב בדק ומצא אילו ערים הסיכוי למצוא אהבה הוא הגבוה ביותר
מערכת ice | 
דייט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעוד כשבועיים יחול יום האהבה (ולנטיין דיי) וכמיטב המסורת, הרווקים שבינינו יחפשו לא להעביר את הערב לבד, אז בין אם אתם מחפשים את אהבת חייכם או סתם דייט ליום האהבה, הכתבה הזו בשבילכם.
סקר חדש מגלה שרווקים אמריקאים צריכים לנהור לחוף המזרחי – שם יש יותר אמריקאים רווקים מאשר בכל מקום אחר בארצות הברית.
על פי סקר, שהוזמן על ידי המרכז לפסיכולוגיה, העיר בה הסיכוי למצוא דייט הטוב ביותר היא ריצ'מונד בווירג'יניה. מיד אחריה עוד ערים בחוף המזרחי: פיטסבורג, באפלו, ניוארק וסינסינטי שסגרו את החמישייה הראשונה בהתאמה.

גם ערים במערב התיכון הצליחו להשתחל ל-20 הערים הראשונות – סנט לואיס (מקום 8), דטרויט (9), מדיסון (10), מילווקי (18) ושיקגו (20).
במה זה שונה בין גברים לשים? רחבי ארה"ב, מיניאפוליס מדורגת כעיר המובילה למצוא גברים רווקים. נתוני מפקד האוכלוסין של ארה"ב מראים שיותר מ-101,000 גברים במיניאפוליס מעולם לא נישאו. אטלנטה במקום השני ולאחר מכן ניוארק ופיטסבורג.
באשר לנשים, בבפאלו, הנמצאת במדינת ניו יורק, יש את אוכלוסיית הרווקות הגבוהה ביותר. רווקות רבות נמצאות גם בריצ'מונד ובפיטסבורג, יחד עם שתי ערים באוהיו – סינסינטי וקליבלנד.
כמעט אחד מכל שלושה אנשים (31%) לא מסתפק בלהישאר רווק. מחצית מהנשאלים אומרים שהם מתגעגעים להתקשרות הפיזית שמלווה קשר רומנטי. אחרים מרגישים כמו החבר המוזר כי כל החברים שלהם בקשר או נשואים. עוד 23% מהנשאלים פשוט לא אוהבים להיות לבד.
הפחד למות לבד חלף כנראה בראשם של רוב האנשים בשלב מסוים. למעשה, כמעט מחצית מהרווקים שנשאלו אומרים שהם מפחדים להיות לבד לנצח. כמעט אחד מכל שלושה ניסה לצאת לדייטים כדי להרגיע את הבדידות, בין אם הם הצליחו או לא. זה גרם ל-20% להרגיש פחות בודדים, אבל מהצד השני, 31% הרגישו בודדים אפילו יותר לאחר מעשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה