מדדים ומחקרים

אינפלציה? האיש העשיר בעולם מתפוצץ ברווחים השנתיים

למרות השיבושים בשרשרת האספקה והאינפלציה: קבוצת היוקרה הצרפתית LVMH של ברנאר ארנו רושמת שיא מכירות ורווח נקי לשנת 2022
מערכת ice | 
ברנאר ארנו (צילום יוטיוב/ CNBC International)
קבוצת מותגי היוקרה LVMH, השייכת לאיש העשיר בעולם ברנאר ארנו, הציגה היום (חמישי) את הדו"ח השנתי שלה. המכירות והרווח הנקי של קבוצת האופנה הגיעו לשיאים חדשים בשנת 2022, לאחר ביקוש חזק באירופה ובארצות הברית.
המכירות הגיעו ל-79 מיליארד יורו (86 מיליארד דולר) והרווח הנקי ב-14 מיליארד יורו לשנת 2022 - שניהם שיאים חדשים לקבוצה, שהמותגים שלה כוללים את בולגרי, ז'יבנשי, לואי ויטון וקנזו.
"באירופה, ארה"ב ויפן המכירות עלו בחדות, ונהנו מביקוש חזק מצד לקוחות מקומיים ומהתאוששות של נסיעות בינלאומיות. באסיה הייתה יציבות לאורך השנה עקב התפתחויות במצב הקורונה בסין", נמסר בהודעת LVMH.
"כשחודש ינואר התחיל טוב ולמרות סביבה גיאופוליטית וכלכלית לא ודאית, LVMH בטוחה ביכולתה להמשיך את הצמיחה שנצפתה ב-2022".
בראש LVMH עומד כאמור המיליארדר הצרפתי ברנאר ארנו, שעקף בסוף השנה את אילון מאסק ברשימת עשירי העולם. ארנו, 73, שינה את הרכב ניהול החברה בחודשים האחרונים, ומינה את ילדיו לתפקידים מובילים כשהמשפחה מהדקת את אחיזתה ב-LVMH, קבוצה שנולדה מהמיזוג ב-1987 של יצרן התיקים לואי ויטון וקבוצת היינות והאלכוהול Moet Hennessy.
בנו הבכור, אנטואן ארנו, מונה בדצמבר למנכ"ל חברת האחזקות דיור SE, השולטת ב-LVMH, וממלא תפקידים נוספים בקבוצה. מוקדם יותר החודש הוא הודיע שבתו, דלפין ארנו, תיכנס לתפקיד ראש מותג הבישום והאופנה דיור ב-1 בפברואר. המנכ"ל הנוכחי של דיור, פייטרו בקארי, ייקח את המושכות של לואי ויטון, מותג היוקרה המוביל בעולם במונחי מכירות. אלכסנדר ארנו הוא סגן נשיא בכיר במותג התכשיטים טיפאני, בעוד אחיו פרדריק הוא מנכ"ל יצרנית השעונים Tag Heuer. בן נוסף, ז'אן ארנו, הוא מנהל פיתוח ושיווק שעונים בלואי ויטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה