מדדים ומחקרים

המסעדות המוזמנות ביותר בישראל לשנת 2022 נחשפות: תתחילו לשריין מקום מעכשיו

15 המסעדות המוזמנות ביותר בשנת 2022 בישראל נחשפו, כאשר לא פחות מ-10 מסעדות ברשימה הן מתל אביב. אזלקראת השנה החדשה כדאי שתתחילו לשריין מקומות מעכשיו
מערכת ice |  2
עסקים קטנים (צילום pixabay)
אחד הבילויים האהובים ביותר על הישראלים הם ללא כל ספק בילוי טוב במסעדה. הקולינריה הישראלית יודעת ימים יפים כשהשנה עוד ועוד מסעדות נכנסו לרשימות בינלאומיות אהובות. 
ב-N12 עשו סדר לפני השנה החדשה וחשפו את 15 המסעדות המוזמנות ביותר בשנת 2022 בישראל. את שלושת המקומות הראשונים תופסות מסעדות מתל אביב, כאשר במקום הראשון נמצאת מסעדת OCD של השף רז רהב. אחריו, במקום השני, מסעדת טאיזו של השף יובל בן נריה. אחרי מסעדת הבית התאילנדי של יריב מלילי.
במקום הרביעי המסעדה הירושלמית הראשונה ברשימה - מסעדת מחניודה של השף אסף גרניט. אחריה עוד מסעדה תל אביבית - מסעדת הבשרים האדסון. במקום השישי ברשימה עוד מסעדה של השף האהוב יובל בן נריה - מסעדת A. מסעדת סוהו מראשון לציון נמצאת במקום השישי, שאחריה המסעדה האיטלקית האהובה - צ'יקטי.
במקום השמיני ברשימה מדורגת המסעדה קלארו, בניצוחו של השף רן שמואלי. במקום ה-10, עוד מסעדה תל אביבית, הפעם קפה איטליה של האחים ירזין. במקום ה-11 מסעדת ג'ז ודניאל, אחריה שילה של השף שרון כהן. את הרשימה סוגרות מסעדת משייה, של השף הצעיר גיא אריש, מסעדת קפה אירופה אחר כך ובמקום האחרון מסעדת רוברטה וינצ'י של השף עידו פיינר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מוכנים לקחת משכנתה לאוכל פלצני
    יובב 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעדיפים אוכל פשוט ואמיתי
    סגור
  • 1.
    תמשיכו לטפוח לעצמכם על השכם- תל אביבים הזויים
    זה שמכיר. 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרבה לפני המסעדות הפלצניות שלכם יש את פסטורי באילת, אורי בורי בעכו, ספירה ברחובות. שם לא מקבלים מולקולות פלצניות ומיקרוסקופיות כמנה מרכזית.
    סגור