מדדים ומחקרים

מסי זוכה בתואר נוסף: זה הנושא הכי חם ברשת השבוע

בשבוע השני ברציפות, מסי מצליח לככב בראש השיח ברשתות החברתיות בארץ. זה הנושא הכי חם ברשת בשבוע שבו ארגנטינה עשתה היסטוריה וזכתה במונדיאל 2022
מערכת ice | 
ארגנטינה אלופת העולם (צילום vecteezy, אינסטגרם/ fifaworldcup)
מונדיאל 2022 בקטאר הסתיים לו באופן חגיגי ומותח ביום ראשון השבוע, עם ניצחון מטורף של נבחרת ארגנטינה על נבחרת צרפת. לפני שלמסי הייתה ההזדמנות להוכיח את עצמו על המגרש בגמר, הוא ונבחרת ארגנטינה כבר כיכבו ברשתות הישראליות והפכו להיות הנושא הכי מדובר
באופן לא מפתיע כלל, גם אחרי הגמר המותח והניצחון, מסי המשיך לככב ברשתות המקומיות והיה הנושא הכי ברשת בארץ בשבוע השני ברציפות. על פי נתוניה של סקופר, המתמחה בניטור וניתוח שיח ברשתות החברתיות, התקיימו 11,278 דיונים סביב מסי ברשתות. לצד זאת היו 36,244 שיחות ומתוכם 723,439 לייקים. 
הניצחון האדיר של מסי גרר עמו כמובן לא מעט פוסטים, בעיקר משעשעים, אך אחד מהם דווקא היה מרגש מאד. רן בוקר שיתף את תמונתו של דניאל טרגרמן בן ה-4 שנפגע ומת מפגיעת פצמ"ר ובתמונה הוא לובש את חולצת נבחרת ארגנטינה.
גם הצל הלך על רצינות והפעם גם אופטימיות וציין כי למרות הנפתו של דגל אש"ף לאורך כל הטורניר, קבוצה בעלת צבעים דומים לצבעי מדינת ישראל ניצחה.
הפשוטע כיכבה השבוע עם רצף פוסטים מצחיקים, ממש כפי שהיא יודעת לעשות היטב. ביניהם השוותה את מסי להארי פוטר וגם לביצה. 
חנוך דאום נתן גם הוא את דעתו על אחד הרגעים שהטריפו את כולם בטקס הגמר והיא הגלימה המוזרה שהולבשה על מסי שניה לפני שקיבל את הגביע.
מי שקיבלה גם היא לא מעט תשומת לב בגמר המונדיאל זו אשתו של מסי. גברת מסי קיבלה לא מעט שבח על כך שתמכה בו לאורך השנים וסיפור האהבה שלהם זכה לשיח מחודש.
לבסוף, אם כבר דיברנו על ביצה, מסתבר כי פוסט הניצחון של מסי זכה לכמות הלייקים הגבוהה ביותר אי פעם וכך הוא בעצם עבר את הביצה משנת 2019. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה