מדדים ומחקרים

זמרת השנה 2022: הצביעו ובחרו מי הטובה ביותר בישראל

גולשי ice מצביעים ובוחרים: מי תהיה זמרת השנה 2022? נועה קירל, נונו, אנה זק, מאיה דדון, אגם בוחבוט, אודיה, יסמין מועלם, שירה מרגלית, עדן דרסו, נגה ארז ועדן בן זקן | הצביעו ובחרו את הזמרת הטובה ביותר בישראל השנה
מערכת ice | 
זמרת השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
שנת 2022 מתקרבת לסיומה, וגולשי ice מצביעים ובוחרים מיהי הזמרת הטובה ביותר בישראל בסיכום השנה הזאת, והקרב השנה צמוד מתמיד ועם רשימה של זמרות שכולן רשמו להיטים השנה וכבשו את המצעדים.
נציגת ישראל לאירוויזיון, נועה קירל, ממשיכה לייצב את עצמה ככוכבת הישראלית הבלתי מעורערת עם שורה של להיטים גם השנה יחד עם פיתוח הקריירה הבינלאומית. קירל רשמה גם בשנת 2022 הישג מרשים כאשר ניצבה בראש רשימת האמנים הישראלים המובילים בטיקטוק. ואי אפשר לדבר על 2022 בלי הזמרת הצעירה נעמי אהרוני גל, הלא היא נונו בת ה-24, עם הלהיט לחודש הגאווה ושגם זכתה השנה בפרס אקו"ם לתגלית השנה, וסינגלים שכיכבו השנה בראשי המצעדים.
אנה זק לא פרצה למיינסטרים הישראלי השנה, אבל אין ספק ששנת 2022 הייתה השנה של הכוכבת בת ה-21 עם שורה של להיטים שחרכו את המסכים, גם בפרסומות הטלוויזיה וגם במצעדי הרדיו הבולטים. מאיה דדון, מי שנחשבת לבת טיפוחיה של עדן בן זקן, הוציאה את סינגל הבכורה שלה בתחילת 2022 והיא בת 16 בלבד. מועמדת לפריצת השנה בטקס נבחרי השנה של פרוגי לשנת 2022. 
זוכת "בית ספר למוסיקה", אגם בוחבוט, ממשיכה בקריירה המצליחה שלה, ולפעמים שוכחים שהיא בת 19 בלבד ומאחוריה כבר קריירה מעוררת קנאה. הסינגלים שהוציאה השנה דורגו בראשי המצעדים, וחלקם אף נבחרו לשיר השנה. עוד ברשימה כמובן הזמרת והיוצרת  אודיה אזולאי שזו השנה המוצלחת ביותר עד כה עבורה וכיבוש קיסריה והיא רק בת 21 והקהל הישראלי מתחבר לזמרת עם כניסה מרשימה לדירוג יוטיוב.
יסמין מועלם כבר כמה שנים ממצבת את עצמה ככוכבת הבאה והשנה עשתה עוד קפיצת דרך עם להיטים שכבשו את גם דירוג ספוטיפיי ודירוג יוטיוב במהלך השנה האחרונה. נכללה ברשימת 30 עד 30 של פורבס ישראל לשנת 2022. כוכבת הרשת שירה מרגלית שכתבה להיטים עבור זמרים אחרים, ממשיכה לפתח את קריירת הסולו שלה והעתיד ורוד מתמיד. גם הראפרית המסקרנת, עדן דרסו, ברשימה כמובן עם אלבום אולפן נוסף בשנת 2022 ועם בשורה חדשה ונועזת במוסיקה הישראלית.
וכמובן הזמרת הבינלאומית כבר, נגה ארז, שבגיל 32 ממשיכה לכבוש עוד יעדים בעולפ הגדול ושיתופי פעולה מסקרנים, וחותמת סופית כאשר רובי וויליאמס בעצמו שיתף את הסינגל האחרון שלה ואף הוסיף "הדבר הגדול הבא". חותמת את הרשימה, הזמרת המצליחה ביותר בעשור האחרון, עדן בן זקן, ששנה אחרי שנה מספקת את הלהיטים שכובשים את המצעדים בישראל. רק בת 28 ובן זקן כבר הגיעה לכל פסגה אפשרית, וגם השנה היא מוכיחה שאין לה מתחרה כמעט בענף.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה