מדדים ומחקרים

זמר השנה 2022: אתם בוחרים מי הטוב ביותר בישראל

גולשי ice מצביעים ובוחרים: מי יהיה זמר השנה 2022? הרשימה הפעם צמודה מתמיד: עדן חסון, טונה, רביד פלוטניק, עומר אדם, אליאב זוהר, אייל גולן, אבי אבורומי, חנן בן ארי, יהונתן מרגי, רן דנקר, אושר כהן ופאר טסי | הצביעו ובחרו את הזמר הטוב בישראל
מערכת ice |  3
זמר השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
שנת 2022 מתקרבת לסיומה, וגולשי ice מצביעים ובוחרים מי הזמר הטוב ביותר בישראל בסיכום השנה הזאת, והקרב השנה צמוד מתמיד ועם רשימה של זמרים שכולם רשמו להיטים השנה.
אז מי נכנס לרשימה הסופית הפעם? שמו של עדן חסון כבר ניצב בכל רשימה אפשרית בשנים האחרונות, והזמר הצעיר בן ה-28 כבר רשם קריירה מפוארת. גם השנה מתמודד חסון על הכתר בשנה גם קיבל תואר יוקרתי במיוחד: האומן הישראלי הכי מושמע בספוטיפיי ובאפל מיוזיק. הראפר הישראלי טונה, הלא הוא איתי זבולון, גם כבש השנה את המצעדים עם כמה להיטים, כאשר על פי דירוג ספוטיפיי - "היי בייב" הוא השיר המושמע ביותר בישראל.
ברשימה השנה גם רביד פלוטניק בן ה-34, הראפר נצ'י נצ', שכובש את המצעדים ומאחוריו קריירה של מעל עשור ובתחילת השנה גם הופיע בהיכל מנורה והיה הראפר הראשון שהגיע להישג המרשים הזה. ואין רשימת זמרים כנראה בלי המגה-סטאר עומר אדם שאמנם השנה הורגש פחות על הבמות ויותר בסיקור תקשורתי, אבל גם מאחוריו מספר להיטים השנה שהגיעו לדרגות הגבוהות. 
זוכה הכוכב הבא, אליאב זוהר, קיבל את ההזדמנות השנה לאחר שהחל לבסס את מעמדו כפריצת השנה וכמובן הזכייה בתכנית הריאליטי. אחרי שכבר קיבל במה מפתיעה משלמה ארצי בהפתעה, החל זוהר גם עם הופעות סולו, והעתיד ורוד מתמיד. 
אייל גולן הוציא השנה את אלבומו ה-26 במספר, וגם בגיל 51 הוא עדיין אחד הזמרים המושמעים בישראל ועם קהל מעריצים נאמן בקריירה שחוגגת כבר שלושה עשורים. את אבי אבורומי הפך לאושיית רשת רצינית והשנה גם הגיע לאמן השני המושמע ביותר בטיקטוק והגיע השנה להישגים חסרי תקדים ומכר עשרות הופעות. גם ברשימה כמובן חנן בן ארי שרק בספטמבר האחרון גרף את התואר "זמר השנה" בכמה מצעדים שנתיים עם להיטים רבים שהוציא השנה.
יהונתן מרגי רק בן 22 וכבר פצח בקריירה בינלאומית עם מיני-אלבום שיצא השנה וגם היה מופע החימום השנה ללהקת מארון 5 בזמן הופעתם בישראל. השנה גם היה מועמד בפעם הראשונה לפרס המוזיקה של MTV אירופה למופע הישראלי הטוב ביותר לשנת 2022. גם הקאמבק המוצלח של רן דנקר שנה שעברה ממשיך גם השנה והזמר ממקם את עצמו כשופט ריאליטי שכבר היה גם באקס פקטור ישראל וגם בכוכב הבא. בזמן ביקורו של נשיא ארה"ב ביידן, הופיע יחד עם יובל דיין בבית נשיא המדינה.
מי שממשיך במסע שלו הוא אושר כהן, רק בן 24, ועם יצירות אישיות שלו שכובשות את הקהל הישראלי. מועמד גם לזמר השנה בנבחרי השנה של פרוגי. רק לפני שבועיים זינק למקום השלישי ברשימת האמנים המושמעים ביוטיוב ישראל. ונועל את הרשימה: פאר טסי הבלתי נגמר שכל פעם מצליח מחדש עם להיטי ענק ובשבוע האחרון היה גם במקום השלישי ברשימת האמנים המואזנים ביותר ביוטיוב, והשירים מהאלבום השמיני שלו שיצא השנה מככבים ברשימת אפל מיוזיק.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עומר אדם כבש את כולם בשיר הזה!
    לילות וקללותת 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומר אדם הוציא מספר שירים בחודש האחרון אבל רק אחד ממש תפס:לילות וקללות
    סגור
  • 2.
    למה נראה לי מכור ???
    משה 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אייל הוציא שיר אחד וגם לא שלא !
    סגור
  • 1.
    אייל גולן המלך (ל"ת)
    אני 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור