מדדים ומחקרים

האינפלציה גורמת ל-41% מהאמריקאים להרגיש אשמה לפני החג

הסקר שנערך על ידי OnePoll מטעם Minted, בדק את התנהלות תושבי ארצות הברית בתקופת החגים השנה והממצאים הם מעניינים במיוחד לאור המשבר הכלכלי
מערכת ice | 
אישה מחזיקה קופסת מתנה (צילום senivpetro / freepik)
שליש מהאמריקאים מתחילים לתכנן את מתנות החג שלהם לפחות חודשיים מראש. כך עולה מסקר חדש בקרב 2,000 תושבי ארה"ב. המשיב הממוצע מתחיל לתכנן את המתנות שלו כשישה שבועות לפני תחילת עונת החגים. בחיפוש אחר המתנה המושלמת, המשיב הממוצע מבקש עצה משני אנשים שונים. ייתכן שהסיבה לכך, היא ששליש מהמשיבים אומרים שהם מרגישים יותר לחץ למצוא את המתנה המושלמת למשפחתם מאשר לחברים שלהם.
הסקר שנערך על ידי OnePoll מטעם Minted, מגלה שהמשיב הממוצע קיבל את המתנה המושלמת ארבע פעמים בחייו והם מאמינים שהם נתנו למישהו אחר את המתנה המושלמת חמש פעמים. כמעט שלושה רבעים (73%) מהנשאלים, אומרים שהם יכולים לדעת אם מישהו אוהב את המתנה שלהם או לא ברגע שהם פותחים אותה. יותר ממחצית (53%) מהמשיבים שיקרו למישהו על כך שהם אהבו את המתנה שניתנה להם - אם כי 50% אמרו שבסופו של דבר הם ישמרו אותה בכל מקרה.
שניים מכל חמישה נשאלים מסכימים שאמא שלהם היא נותנת המתנות הטובה במשפחה. כמעט רבע (23%), אומרים שילדיהם הם האנשים שהכי קל לקנות עבורם מתנות, בעוד שרוב המשיבים (17%) אומרים שבן הזוג שלהם הוא האדם שהכי קשה לקנות עבורו. כשזה מגיע להגדרת המתנה המושלמת, 35 אחוז אומרים שהיא מעוררת דמיון והיא לא משהו שהם היו קונים לעצמם. עוד 35 אחוז, מגדירים את זה כמשהו שהם ביקשו במיוחד, בעוד ש-30 אחוז מעדיפים שזה יהיה משהו מעשי. קצת יותר משליש (36%) מהמשיבים מתמודדים עם קבלת מתנה פחות ממושלמת על ידי העמדת פנים שהם אוהבים אותה, בעוד ש-17 אחוז צפויים להחליף אותה.
השנה, בעת המשבר הכלכלי העולמי, שישה מתוך 10 משיבים (61%) מודים שהאינפלציה תשפיע על סוגי המתנות שהם רוכשים השנה. באופן דומה, 61% אומרים שהאינפלציה תשפיע גם על סוגי המתנות שהם מבקשים. שניים מתוך חמישה (41%) נשאלים, אפילו מודים שיש כמה מתנות שהם מרגישים לא נעים לבקש. מתוך אותם הנשאלים, 73 אחוז אומרים שהם ירגישו אשמה על כך שיבקשו משהו יקר, בעוד שאחרים חוששים שזה יהיה קשה מדי למצוא (25%), או אינטימי או אישי מדי (20%). בממוצע, המשיבים משתמשים בכ-72% מהמתנות שניתנו להם בתקופת החגים - במיוחד מבליטים מתנות שימושיות (48%), מפתיעות (47%) ומותאמות אישית (37%). בסופו של דבר, האמריקאים מעדיפים מתנה משתלמת ומתחשבת על פני מתנה מפוארת ויקרה (67% לעומת 7%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה