מדדים ומחקרים

מעל 100 קומות: זה בניין המגורים הגבוה ביותר בעולם

שנתיים אחרי שנבנה בניין המגורים הגבוה ביותר בניו יורק, נראה כי מגדל סנטרל פארק עומד לאבד את הבכורה. בדובאי עומלים בימים אלה על בניית מגדל מגורים גבוה אף יותר בו יהיו למעלה מ-100 קומות
מערכת ice |  2
המגדל בדובאי (צילום Binghatti Developers)
בניין המגורים הגבוה בעולם נמצא בניו יורק. מגדל סנטרל פארק (ידוע גם בשם מגדל נורדסטרום), נמצא ברחוב 57 במנהטן ומתנשא לגובה של 472 מטר ובו 98 קומות. הבניין הוקם בשנת 2020 בעלות של כשלושה מיליארד דולר וכבר עכשיו יש מתחרה חדש על השיא.
חברת Burj Binghatti Jacob & Co Residencess החליטה כי היא מעוניינת לשבור את השיא ולבנות בניין מגורים גבוה אף יותר. בימים אלה עומלים על בנייתו של מגדל שכזה בדובאי. מנכ"ל החברה, מוחמד בינגטי מסביר כי כל המטרה של החברה היא לשבור שיאים ולכן הם בונים את בניין המגורים הגבוה ביותר בו יהיו מעל ל-100 קומות.

בהצהרת החברה בנוגע לבניין שנקרא מגדל הצריח (hypertower) מסרה החברה: "העיצוב המוצע כולל מעל ל-100 קומות בעלי דירות בנות שניים ושלושה חדרי שינה. מגדל הצריח מכיל צוות קונסיירז' מסור, המציע שירותי א-לה-קארט כגון מעונות יום, שומר ראש, נהג ושף פרטי".
כמובן שבבניין תהיה בריכה, אזור טרקלין גדול, ודיירי המגדל יזכו להיות חלק ממועדון פרטי בלעדי. תאריך סיום הבנייה וכניסה למגורים עדיין לא פורסם למגדל הנמצא באזור העסקים הממוקם בלב האזור העסקי בנמל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגדל בבל
    אורחת 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חולים בראש
    סגור
  • 1.
    הנתונים לא נכונים
    אילן 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדובאי קיים בניין בואג חליפה שגובהו 826 מטר המבקרים יכולים לעלות במעלית לקומה 125 וקיימות קומות נוספות מעל....
    סגור