מדדים ומחקרים

מפתיע: האמריקאים מוציאים עשרות דולרים בחגים על זה

שוקי הכריסמס מתחילים לבץבץ ברחבי העולם, ובקרוב תתחיל תקופת החגים הנוצריים. בזמן שהחוגגים מחפשים מתנות ליקיריהם - זו הסיבה המפתיעה שבגללה מותיאים האמריקאים עשרות דולרים
מערכת ice | 
חג המולד (צילום Istock)
ארבעה מכל חמישה בעלי חיות מחמד שמחים פשוט להיות בבית בחגים עם חיית המחמד שלהם, בציינו שחבר החיות שלהם משפר את כל החגים (81%). סקר שנערך בקרב 2,000 בעלי חיות מחמד מגלה שכאשר אנו מתקרבים לתחילתן של חגיגות וחגיגות עונתיות, משפחות והורים יחידניים לחיות מחמד מרוכזים במיוחד בחברת לוויתם במהלך תקופה זו של השנה.
39% מבעלי חיות המחמד תמיד מקבלים משהו לחיית המחמד שלהם לחגים, ורובם אומרים שיש להם הכי הרבה זמן לבלות זמן איכות עם חיית המחמד שלהם בתקופת החגים מאשר בתקופות אחרות של השנה (51%).
כדי להכניס את חיית המחמד שלהם לאווירת החג, הורים לחיות מחמד מחפשים להוציא ממוצע של 50 דולר על מתנת החג של חיית המחמד שלהם השנה. עם זאת, רבים יהיו פתוחים לחרוג מהסכום הזה (41%) כדי לשמח את חיית המחמד שלהם עם צעצועים חדשים לחיות מחמד (74%), פינוקים (73%) ובגדים (29%).
אחרים משיגים את חיית המחמד שלהם ברוח החג על ידי האכלה של פינוקים נוספים (54%), האכלה שלהם במזון אנושי (30%), והוציאה אותם יותר (31%).
הסקר, שנערך על ידי OnePoll עבור MetLife Pet Insurance, מדווח כי יותר משליש מהמשיבים בסקר העניקו חיית מחמד במתנה לבן משפחה או חבר (35%). למעשה, 38 אחוז מהנשאלים עם ילדים העניקו לילדם חיית מחמד כמתנה לחג.
מחצית מההורים אומרים שהילד שלהם הוא זה שביקש חיית מחמד כמתנה לחג (51%), מתאמץ כמו לבקש כמה פעמים (58%) או לנסות להוכיח שהם מספיק אחראים להחזיק חיית מחמד (50% ). חמישית מההורים אומרים שילדיהם אפילו הציגו מצגת על מדוע חיית מחמד תהיה תוספת טובה למשפחתם (21%).
"יש הרבה דברים שאנשים לא יחשבו עליהם מיד כשהם מאמצים או נותנים חיית מחמד בעונת החגים הזו", אומר בריאן יורגנסן, ראש ביטוח חיות מחמד ב- MetLife, בהצהרה. "התחשב גם באחריות לטווח הקצר וגם לטווח ארוך כמו הבטיחות והבריאות של חיית המחמד שלך מההתחלה יכולה להבטיח שכל הזיכרונות עם בני המשפחה הפרוותיים שלך - במהלך החגים והלאה - יהיו שמחים."
כמעט רבע מההורים שקיבלו את חיית המחמד שלהם לאחר שילדו ילדים מודים שהם היו נרגשים יותר מהילד שלהם (23%), אבל 48 אחוז שניהם היו נרגשים באותה מידה.
יתרה מזאת, החודשים המובילים לחגים עשויים להיות גם נקודתיים לאימוץ חיית מחמד, כאשר אחד מכל שישה אומר שהסתיו היא העונה הטובה ביותר לעשות זאת. ייתכן שהסיבה לכך היא ש-41 אחוז מהמשיבים היו צריכים לבלות עד שבוע בבית בניסיון להתאים את חיית המחמד שלהם לסביבה החדשה שלהם.
בין אם חיית המחמד היא תוספת חדשה למשפחה או לא, הסקר גילה שלהורי חיות מחמד יש הרבה מה לשקול שכן הם דואגים לחבריהם לבעלי החיים במהלך עונת החגים ואילך.
הסקר מצא שבעלי חיות מחמד לא ששים להשאיר את חיות המחמד שלהם מאחור במהלך החגים, במיוחד מכיוון שכמעט שליש בילו את עונת החגים הרחק מחיית המחמד שלהם בעבר (31%). נשאלים אלה ציינו שבזמן שהתכוננו לעזוב, הם דאגו שחיית המחמד שלהם תאכל מספיק או בזמן (55%), ימצאו מקום שחיית המחמד שלהם תשמח (46%), ויספקו למטפל של חיית המחמד שלהם את כל הדברים החיוניים (46% ).
רוב בעלי חיות המחמד גם בילו לפחות שבוע במחקר מה זה להיות הבעלים של חיית המחמד שלהם (55%) וחשבו על חלקים אחרים בתהליך קבלת ההחלטות כמו גודל חיית המחמד (56%), עלויות כמו מזון או ביטוח (53% ), וגזע חיית המחמד (53%).
כדי להכין את ביתם, בעלי חיות מחמד רכשו את הרהיטים הנכונים לחיות מחמד כמו מיטות או מיכלים (47%) ואטמו את ביתם על ידי חסימת חללים קטנים ואבטחת כבלים חשמליים (36%).
מכיוון שהורי חיות מחמד שוקלים את האחריות ארוכת הטווח של הטיפול בחיית המחמד שלהם, רבים מודאגים מהניידות של בעלי החיים שלהם (42%), בעיות בראייה או שמיעה שלהם (35%), או דלקת פרקים (32%) כשהם מזדקנים. "החגים הם זמן מיוחד ליצור זיכרונות עם יקיריכם - כולל חיות המחמד שלכם", אומר יורגנסן. "אנשים רבים שוקלים להוסיף חיה למשפחתם במהלך תקופה זו, ובהתחשב בהתחשבות הראויה, זה יכול ליצור עונת חגים ממש מאושרת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה