מדדים ומחקרים
וולט חושפת את ההזמנות: מה מזמינים בישראל לעומת העולם?
באפליקציית המשלוחים Wolt בדקו את העדפות האוכל של 8 מדינות שמשתתפות במשחקי גביע העולם, בהשוואה למאכלים המועדפים על הישראלים. אז מי מעדיף כדורי שוקולד, מי שיאן ההזמנות של פחיות בירה והאם זה אומר משהו על הסיבה שישראל לא מצליחה להעפיל למשחקים? הנה הנתונים המלאים
אפליקציית וולט בדקה את העדפות האוכל של המדינות המשתתפות בגביע העולם בהשוואה לישראל והתגלו לא מעט תפריטים מפתיעים בקרב כמה מהמדינות המובילות שהעפילו לטורניר בקטאר.
בישראל, הפריטים המבוקשים ביותר:
1 - המבורגר
2 - צ׳יפס
3 - שניצל ונאגטס
4 - סביח
5 - מלבי
המשקה הפופולרי הוא קולה זירו.
1 - המבורגר
2 - צ׳יפס
3 - שניצל ונאגטס
4 - סביח
5 - מלבי
המשקה הפופולרי הוא קולה זירו.
בגרמניה הפריטים המבוקשים ביותר הם המבורגר במקום הראשון, אותו הגרמנים מעדיפים עם גבינה ורוטב צ׳ילי, לאחר מכן מאפה קינמון, עוגיות חמוציות, פיצה מרגריטה ובמקום החמישי מרק עם כיסוני וון טון
בקרואטיה הפריטים המבוקשים ביותר הם קבב, גלידה בטעם קרמל, עוף מקסיקני, מקמאפין (מאפין ארוחת הבוקר של מקדונלדס) עם ביצה ובמקום החמישי במפתיע פיתה לבנונית
בסרביה הפריטים המבוקשים ביותר לפי הסדר הם פחית בירה במקום הראשון, לאחר מכן קפה, נאאן (לחם הודי), כריף עוף וסוגר את החמישייה תפוז. בדנמרק הפריטים המבוקשים ביותר: צ׳יזבורגר, נאאן (לחם הודי), הום פרייז, סושי ובמקום החמישי מקמאפין (מאפין ארוחת הבוקר של מקדונלדס) עם ביצה
בפולין הפריטים המבוקשים ביותר הם כדורי שוקולד, עוגת שוקולד, קרואסון חמאה, פנקייק בנופי (בננה, קצפת וקרמל) ובמקום החמישי מיץ סחוט טרי. ביפן: קערת אורז ובקר, פנקייקים יפניים, נודלס, פרייד רייס ובמקום החמישי ראמן כשהמשקה הפופולרי ביותר הוא סטארבקס.
בקנדה הפריטים המבוקשים ביותר: קערת בוריטו, המבורגר וצ׳יפס, שווארמה, פאד תאי וחמישי פוטין (Poutine), מנת צ׳יפס ברוטב. המשקה הפופולרי הוא קפה קר והשעה שבה הקנדים מזמינים הכי הרבה אוכל היא דווקא שעת הבוקר! בין 8 ל10:30. זאת בשונה משאר המדינות בהן שעות הביקוש הן בזמן ארוחת הצהריים (12-14 וכן בארוחת הערב 19-21).
בארצות הברית: הפריטים המבוקשים ביותר: צ׳יפס, בוריטו, נאגטס או סנדוויץ׳ עוף, האשבראונס ובמקום החמישי צ׳יזבורגר. נתוני ארה״ב וקנדה - מהזמנות באפליקציית Doordash, חברת המשלוחים האמריקנית שרכשה את Wolt העולמית בנובמבר 2021.
עוד ב-
בן פילדמן, מנהל תחום מסעדות, Wolt ישראל: ״אנחנו נערכים למונדיאל באותה הרצינות כמו הנבחרות המשתתפות, עם מבצעים משתלמים לימי המשחקים וספיישלים מיוחדים. השליחים ושירות הלקוחות מוכנים למשחקים ולביקושים הגבוהים שצפויים. נעבוד קשה כדי לתת לצופים את השירות הכי טוב שרק אפשר״
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אמן לא תצליחו (ל"ת)יובל 11/2022/26הגב לתגובה זו0 2סגור