מדדים ומחקרים

סמסונג, גוגל או אפל? אלה הג'ובים הכי נחשקים בעולם

מדד פורבס קובע כי סמסונג הדרום קוריאנית היא החברה שהכי כדאי לעבוד בה, כאשר היא מובילה על פני מיקרוסופט, IBM, אלפבית ואפל, כשאמזון ירדה משמעותית. ומי עוד בדירוג?
כפיר אדר | 
דוחות פייסבוק, אמזון, גוגל ואפל (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג, ג'ף בזוס, ויקיפדיה)
המציאות העולמית השתנתה ב-2021 בעקבות מגפת הקורונה, ופגעה בארצות הברית, אירופה, סין, הודו ועוד שלל מדינות, כאשר האבטלה גאתה ולא מעט תאגידי ענק הסתבכו, גם דירוג המעסיקים הטובים בעולם חווה טלטלה בעקבות ההתפתחויות בשנה החולפת.
בשלוש השנים האחרונות, פורבס שיתף פעולה עם חברת מחקרי השוק סטטיסטיקה כדי להרכיב את הדירוג על ידי סקר של 150,000 עובדים במשרה מלאה וחלקית מ-57 מדינות העובדות עבור תאגידים ומוסדות רב לאומיים כדי לקבוע אילו מצטיינים בהשפעה ותדמית, פיתוח כישרונות, שוויון מגדרי, אחריות חברתית ועוד.

ענקית התרופות פייזר היא אחת מ-247 עסקים בארה"ב שנכנסו לרשימת 2022, יחד עם קוסטקו ונטפליקס. חברות גרמניות, כולל קבוצת ב.מ.וו (מס' 13) ואדידס (מס' 16), הובילו 113 נציגויות, ואחריה צרפת עם 82, שעקפה השנה את סין עם 68. מבין החברות המדורגות, תעשיית התעופה והחלל והביטחון קיבל את הציון הממוצע הגבוה ביותר.
10 החברות המובילות ברשימה תפוסות בעיקר על ידי ענקיות טכנולוגיות גדולות, כולל סמסונג הדרום קוריאנית שמובילה את המדד במקום הראשון, כשאחריה במקום ה-2 מיקרוסופט שמוליכה על פני IBM שבמקום השלישי. אלפאבית שבמקום הרביעי עקפה את אמזון שירדה אל המקום ה-14 ואפל סוגרת את הטופ 5. דלתא שוברת את הדפוס שהגיע למקום השישי כשהיא קופצת 14 מקומות מהשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה