מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: טונה רושם הישג היסטורי נדיר

הראפר איתי זבולון נכנס לפנתיאון של אמנים ישראלים שהצליחו להגיע לנתונים מרשימים ביותר באפליקציית המוזיקה השוודית
יאיר מור | 
הראפר טונה, איתי זבולון (צילום תומר נויברג / פלאש90)
אמן ישראלי נוסף הצליח בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון לרשום לזכותו הישג משמעותי בנתוני ההאזנה בספוטיפיי, כאשר שניים מחמשת האלבומים המואזנים ביותר בקרב המשתמשים הישראלים של שירות התוכן הקולי הגדול בעולם היו שלו.
האמן הזה הוא הזמר והראפר איתי זבולון, המוכר בשם הבמה טונה, ובשבוע שעבר נכנס האלבום הקודם שלו, "טונהפארק", לחמישייה לאחר עלייה של שני שלבים, כמעט שנתיים לאחר הופעתו הראשונה בטבלה (בשבוע בו החלה ספוטיפיי לעקוב אחר האזנות לאלבומים). זאת כאשר האלבום האחרון של טונה, "מזרח פרוע", שיצא בתחילת השנה, עדיין נמצא במקום הראשון. מדובר בהישג נדיר למדי, שבשנה וחצי האחרונות האמן הנוסף היחיד שהגיע אליו היה עדן חסון. השבוע יורד "אלבום 2 של חסון למקום השלישי, בעוד "שמישהו יעצור אותי" נמצא במקום ה-19 בלבד; למקום השני עולה בניה ברבי עם "קרן שמש"; וברביעי דורך "ממותה" של פול טראנק.
השיר המואזן ביותר בישראל, גם בשבוע של ראש השנה, היה "פנתרה" של נועה קירל; במקום השני הביצוע החי של טונה ויסמין מועלם ל"סהרה"; במקום השלישי "קרן שמש" של בניה ברבי"; ובמקום הרביעי "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי. עד כאן אין שינוי מהשבוע הקודם. רק במקום החמישי יש מעט דרמה, כאשר "היי בייב" של טונה מדלג מקום אחד לתוך החמישייה בעוד "עושה לי צרות" של עדן חסון מתרסק מהמקום החמישי ל-11.
טבלת האמנים הפופולאריים ביותר נשארת ללא שינוי: טונה נמצא גם כאן בראש; עדן חסון במקום השני; אייל גולן בשלישי; עומר אדם ברביעי; ונועה קירל במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה