מדדים ומחקרים

41% מהאנשים משוכנעים שהם יכולים להיות אושיות רשת

מחקר חדש בארצות הברית מוכיח כי מבחינת הציבור יצירת תוכן באינטרנט היא עבודה לכל דבר ועניין, בנוסף לכך אחד מכל ארבעה אמריקאים שקל ברצינות להצטרף לעולם התוכן האינטרנטי
מערכת ice | 
טיקטוק, נטפליקס, יוטיוב (צילום freepik)
מחקר חדש שפורסם בארצות הברית חשף כי ארבעה מתוך 10 אמריקאים חושבים שיש להם את מה שצריך כדי להיות כוכב רשת ויוצר תוכן מעולה. בסקר נשאלו יותר מ- 2,000 מבוגרים אמריקאים וגילה ש- 41% מהם שקלו ברצינות להיכנס לאחת מהענפים הצומחים ביותר באינטרנט: יצירת תוכן. למעשה, שלושה מתוך 10 טוענים שהם כבר הפכו לוויראליים.
הסיבה לכך ששקלו לכנס לעולם התוכן האינטרנטי התחלקה לשלוש: להרוויח כסף (39%), שיתוף בתשוקותיהם (37%) והיותם הבוס של עצמם (35%). כמו כן רבים מהמשיבים מאמינים שיש להתייחס ליצירת תוכן כאל עבודה אמיתית (58%).
 
יתרה מכך, עוד 58 אחוזים חושבים שעבודות יצירת תוכן צריכות להילקח באותה רצינות כמו תחומי עבודה אחרים - אם כי 56 אחוזים מהנשאלים עדיין רואים ביצירת תוכן תחביב. יש לציין כי כמעט מחצית מהסקר (49%) סבורים שהם יכולים להתפרנס בכבוד מיצירת תוכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה