מדדים ומחקרים

למה חברות לא מצליחות להתמודד עם מעבר לעבודה היברידית?

סקר חדש מציג תמונה מעניינת בנוגע למידת ההשקעה של חברות קטנות ובינוניות במחלקת המחשוב שלהן, ומגלה מה היא החולשה הכי גדולה שלהן
מערכת ice | 
עבודה מהבית
מחקר חדש ומרתק בשם "המדריך למעבר לעבודה היברידית" מציג תוצאות מעניינות בנוגע לשוק העבודה באירופה בקרב עסקים קטנים ובינוניים. על פי ממצאי הסקר החברות הללו שמות דגש רב יותר ובעיקר תקציבים מוגדלים על מחלקת ה-IT שלהם וזאת במטרה לנסות ולהתמודד עם המעבר לעבודה היברידית.
המחקר הוזמן על ידי חברת Dynabook בשיתוך עם Walnut Unlimited וסקר כאלף מקבלי החלטות בתחום ה-IT ברחבי אירופה, בקרב עסקים קטנים עד בינוניים. נמצא כי 67% עדיין לא הצליחו לבצע מעבר תקין וחלק לעבודה היברידית והסיבה היא מגבלות במחלקת ה-IT.
עקב כך התקציבים של החברות נמצאים במגמת הרחבה וזאת בעיקר בבריטניה אשר קצת מעל מחצית מהחברות בה מגדילות את התקציב של המחלקה, עם צרפת וספרד ישר לאחר מכן. התחום העיקרי בהן החברות הללו משקיעות במסגרת שירותי IT הוא תשתית אבטחת סייבר, פתרונות מבוססי ענן, ותמיכה טכנית וסיוע מרחוק. כמו כן, לא מעט כסף מושקע ברכישת מחשבים ולפטופים חדשים.
היות והמעבר לעבודה היברידית העלה קשיים רבים עבור עסקים דלי תקציב, מסתמן כי כמעט מחצית מן החברות הללו מפסידות כ-7 שעות עבודה לעובד בחודש, שהם 12 ימי עבודה. יחד עם זאת, בעוד שהן מתחילות להשקיע יותר ויותר כספים כדיי להתמודד עם כך, אבטחת מידע היא עדיין האלמנט החשוב ביותר בקרב כמעט מחצית מן העסקים שנבדקו.
 
נשיא חברת GmbHDynabook Europe, Toshiba לשעבר, דמיאן ז'אום אמר ביחס לתוצאות המחקר: "ברור מהמחקר שלנו שעסקים פועלים בסביבת IT מורכבת יותר מאי פעם. עבודה היברידית ממשיכה להציג אתגרי אבטחה, פרודוקטיביות ואמינות עבור החברות הקטנות והבינוניות... ברור שהתקציבים צריכים להתפרס קדימה בזמן שאנו מנווטים בזמנים כלכליים מאתגרים. זה חיוני שחברות קטנות ובינוניות יתעדפו השקעה ופריסת טכנולוגיות אמינות, חסכוניות ומאובטחות, שכן הם שואפים להפוך את העבודה ההיברידית לקבועה".
 
חברת Dynabook Inc פועלת בתחום המחשבים הניידים מעל ל-35 שנים ולאחרונה נרכשה על ידי תאגיד Sharp ומותגה מחדש. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה