מדדים ומחקרים

סקר: עד גיל 18 צעירים עושים פחות מדי מזה

סקר שנערך בקרב 2,000 הורים עם ילדים מתחת לגיל 18 מגלה כי הורים מעריכים שילדיהם מבלים פחות משעה ביום בפעילות גופנית. "תחילתה של שנת לימודים חדשה היא זמן מצוין לפתח שגרות משפחתיות חדשות", אומרים עורכי הסקר
מערכת ice | 
ילדים (צילום freepik)
כמעט ארבעה מכל חמישה הורים מעדיפים לבלות זמן איכות עם משפחתם תוך כדי פעילות גופנית משותפת (78%) - וזו בהחלט עשויה להיות הדרך הטובה ביותר לגרום לילדים להתאמן יותר, שכן על פי סקר חדש, ילד ממוצע לא מבלה אפילו שעה ביום בפעילות גופנית.
הסקר שנערך בקרב 2,000 הורים עם ילדים מתחת לגיל 18 מגלה שההורים באמת נהנים כשהם מבלים עם הילדים שלהם (83%). יתר על כן, רוב עצום של 89 אחוזים אוהבים להיות פעילים חצד ילדיהם תוך עיסוק בספורט או בבילוי בחוץ. על פי הסקר, הפעילויות הגופניות המועדפות על ההורים עם ילדיהם הן משחק כדורסל (36%), ריקוד (34%) ושיעורי שחייה (32%).
הסקר שנערך על ידי OnePoll בשיתוף עם Life Time, מראה שארבעה מכל חמישה הורים רוצים לעודד ולעורר את ילדיהם להתנסות בפעילויות גופניות נוספות במהלך חייהם. בעוד שהמשיב הממוצע חושב שעדיף להכיר לילדים יותר פעילויות גופניות בסביבות גיל 7, שליש מההורים חושבים שחשוב לעשות זאת אפילו מוקדם יותר.
בילוי יותר זמן בחוץ עשוי להיות גם התשובה עבור 76 אחוז מההורים שמחפשים דרכים חדשות להתחבר עם ילדיהם. מחצית מההורים חושבים שקשה לילדים שלהם ליהנות מפעילות מבלי להשתעמם (51%), אבל 73% אומרים שילדם חסר פחד כשזה מגיע לניסיון משהו חדש. הם לא יצטרכו לעשות זאת לבד, מכיוון ש-79 אחוזים מההורים בהחלט מוכנים לנסות פעילות חדשה לצד ילדיהם.
"שחייה, שיעורי התעמלות קבוצתיים -רשימת הפעילויות הבריאות שהורים יכולים ליהנות במהלכן לצד ילדיהם היא כמעט בלתי מוגבלת", אומרת אלישיה קוקלר, סגנית נשיא בכירה לתחום ילדים ב-Life Time, ומעורכות הסקר, "ללמד את הילדים שלנו על היתרונות של אורח חיים פעיל זה כל כך חשוב, ולחקור דרכים חדשות לשחק ביחד יוצר זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים".
רוב ההורים מוסיפים כי לראות את ילדיהם פעילים מעורר בהם השראה להיות פעילים גם כן (78%). חמישית מההורים ידרגו את הבריאות הפיזית של ילדיהם כ"ממוצעת", "ירודה" או "ירודה מאוד" (22%), וזו אולי הסיבה שכמעט שני שלישים מהנשאלים היו רוצים שילדיהם היו פעילים יותר ממה שהם כרגע (64%).
בממוצע, הורים מעריכים שילדיהם מבלים פחות משעה ביום בפעילות, כשכמעט מחציתם חולקים בתשובה לשאלות הסקר כי ילדיהם פעילים אף פחות מזה. 30 אחוז שיתפו שילדיהם פעילים יותר במהלך הקיץ מאשר במהלך שנת הלימודים. עם זאת, 38 אחוזים חושבים שילדיהם פעילים באותה מידה עם תחילת הלימודים ושבעה מתוך 10 אומרים שתחילת שנת הלימודים היא זמן טוב לערוך שינויים באורח חיים בריא (71%).
"תחילתה של שנת לימודים חדשה היא זמן מצוין לפתח שגרות משפחתיות חדשות", אומרת קוקלר. "אנחנו מציעים לייעד לילה אחד או שניים בשבוע שבו כל המשפחה משתתפת בפעילות מהנה ביחד - כמו כדורסל או שחייה משפחתית בבריכה מקורה. משפחות שמבלות יותר זמן פעיל יחד, ופחות זמן בהייה במסכים, נוטות להיות מאושרות ובריאות הרבה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה