מדדים ומחקרים

מכבי, תדיראן, או משרד התחבורה: מי החברה שהצטיינה בשירות

לאחר בחינת עשרות מהלכים לשיפור השירות וחווית הלקוח בקרב הארגונים המובילים במשק, המרכז הישראלי לניהול מכריז על רשימת החברות המתמודדות על התארים הנכספים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2022
מערכת ice | 
שרות לקוחות (צילום iStock)
הוכרזה רשימת המתמודדים בתחרות שירות וחווית לקוח של המי"ל. תחרות המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) מתקיימת זו השנה ה-19 ברציפות והינה תחרות שירות וחווית הלקוח המובילה בישראל. בחודש שעבר הכריז המי"ל על עלייה משמעותית במספר הארגונים שביצעו מהלכים יוצאי דופן לשיפור השירות והגישו את מועמדותם להתמודדות בתחרות השנה, ולאחר בחינת המהלכים שהוגשו לתחרות ועמידתם בקריטריונים של הקטגוריות השונות, מכריזה המי"ל על רשימת החברות והארגונים שהעפילו לתחרות.
מבין החברות: איילון חברה לביטוח, יד שרה, קידר מבנים, מי עדן, תדיראן, CAL, קווים, עריית ראשון לציון, משרד התחבורה, איכילוב, שטראוס מים, גולן טלקום, גדות, עריית אריאל, המרכז לבריאות נפש גהה, תעשייה אווירית, פרטנר, מנורה מבטחים, ביטוח ישיר, שיבא, מכבי, קבוצת ח.י, אלקטרה מוצרי צריכה, לאומית ועריית ירושלים. במסגרת התחרות, מזמין המי"ל חברות וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם לקבלת הוקרה על מהלכי שיפור שירות שביצעו בארגון המהווים שינוי משמעותי וניתן למדוד את תוצאותיהם.

גם השנה, כבכל שנה, מהלכי השירות בתחרות מחולקים לקטגוריות, כאשר בכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים המוגדרים מראש עבור כל אחת מהן. הקטגוריות המרכזיות לזכייה הינן: השירות כשותף אסטרטגי, הטכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח, פשטות בשירות, שירות בעידן קורונה ושירות במגזר הציבורי. ההכרזה על הזוכים תהיה במסגרת כנס שירות וחווית לקוח השנתי של המי"ל, אשר יתקיים במהלך חודש יולי 2022, בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.
גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל, אמרה: "כל הארגונים שהגישו את מועמדותם להתמודדות בתחרות השירות השנה הסתכלו באומץ מול אתגרי השירות הניצבים מולם וביצעו מהלכים מרשימים, הן ברמה האסטרטגית והן ברמת הביצוע, בעולמות השירות וחווית הלקוח. מספר הנרשמים הגבוה, לצד המהלכים המקוריים שבוצעו מצביעים על כך שתחום השירות הינו בעל חשיבות אסטרטגית עבור ארגונים, וככזה ארגונים ממשיכים להשקיע בו מחשבה ומשאבים – והתוצאות באות לידי ביטוי בשטח מול הצרכנים והקהל הרחב. אני שמחה שהתחרות מעניקה הזדמנות להוקיר חברות אשר הצליחו להוביל מהלכים משמעותיים לשיפור חווית הלקוח במגרש הביתי שלהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה