מדדים ומחקרים

לקוחות הבנקים זועמים: אצל מי הסניפים לא פתוחים בשישי?

על פי בדיקה שנערכה, מסתבר שרבים מהבנקים לא מאפשרים לקהל להגיע בימי שישי ומאלצים אותם להסתבך עם העבודה במהלך השבוע. פועלים, דיסקונט, לאומי או מזרחי טפחות - מי הכי מקשה על הלקוחות ואיפה רוב הסניפים פתוחים?
מערכת ice | 
בנקים (צילום Magma Images)
האם צריך לקחת יום חופש כדי לבקר בסניפי הבנק השונים? בצל העובדה שהשעות בהן פתוחים הסניפים לא נוחות כל כך לאדם העובדה, בדיקה של חדשות 12 על כמות הסניפים שבהם לא מתבצעת קבלת קהל בימי שישי מגלה מי הבנק שהכי מקשה על הלקוחות שלו.
אז כמה מסניפי הבנקים סגורים בימי ו'? לא מעט מסתבר. בבנק הפועלים 94% מהסניפים סגורים ביום זה, בנק לאומי במקום השני עם 81% מהסניפים שסגורים ביום זה ומשלימה את השלישייה המובילה מזרחי טפחות עם 74% מכלל הסניפים שסגורים לקבלת קהל ביום זה. המשותף להם? שלושה בנקים גדולים שקבלת הקהל בהם לא מתבצעת ביום שיכול היה להקל עליהם.

במקום הרביעי בטבלה ניתן למצוא את בנק יהב, 'הבנק של עובדי המדינה', ש-54% מסניפיו לא זמין עבור אלו שעובדים במהלך השבוע. מרכנתיל סוגר את השערים ב53% מסניפי הבנקים ברחבי הארץ מה שמקנה לו את המקום החמישי בטבלה הדי מפוקפקת.
במקום השישי בטבלה, בנק הבינלאומי שכ-46% מסניפי הבנקים שלו סגורים לקבלת קהל והוא במקום השישי בסך הכל וסוגר את הרשימה דיסקונט, שרק 34% מסניפיו לא זמין בימי שישי והוא הבנק הנגיש ביותר מבין אלו שנבדקו לכלל הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה