מדדים ומחקרים

שכר הסלבס נחשף: אלה המשכורות הגבוהות בעולם הבידור

דירוג עשירי הסלבס של פורבס פורסם היום וחושף את משכורות העתק של עשירי עולם הבידור עם סכומי עתק שהצליחו לקצור. האם גל גדות נכנסה לרשימה?
מערכת ice |  1
דולרים (צילום freepik)
מגזין פורבס מפרסם את רשימת שיאני השכר של עולם הבידור עם 25 שמות חמים מעולם הבידור, ואף ישראלי ברשימה. הבאנו לכם את החמישייה הכי מרוויחה.
פיטר ג'קסון - במאי שר הטבעות, הוא בעל השכר הגבוה ביותר בעולם הבידור עם מעל לחצי מיליארד דולר – 580 מיליון ליתר דיוק. ספרינגסון  מכר חלק מחברת האפקטים החזותיים שלו Weta Digital ל-Unity Software תמורת 1.6 מיליארד דולר בנובמבר, מה שהפך אותו לאדם השלישי בלבד בהיסטוריה שהפך למיליארדר (אחרי סטיבן ספילברג וג'ורג' לוקאס) על ידי יצירת סרטים.
ברוק ספרינגסטין, "הבוס" במקום השני עם 435 מיליון דולר אחרי שמכר את כל השירים שלו ל-Sony Music Group בדצמבר. המכירה, המוערכת בכמעט 500 מיליון דולר, כללה חמישה עשורים של שירים איקוניים, הקלטות וקרדיטים לכתיבת שירים מ-20 אלבומי אולפן, מספר תיבות והקלטות חיות.
במקום השלישי, הראפר ג'יי זי עם 340 מיליון דולרים המיליארדר הראשון של ההיפ-הופ בעקבות מניות בסטרימר המוזיקה Tidal ובמותג השמפניה Armand de Brignac.
רביעי - השחקן הגבוה ביותר בדירוג וגם אחד השחקנים הבודדים שהגיעו לדירוג השנה, דה רוק עם 235 מיליון דולר. כל זה כשקיבל רק כרבע מהרווחים שלו מתפקידים בסרטים כמו ג'ונגל קרוז ו-Red Notice, כאשר רוב התשלום של שחקן ג'ומנג'י הגיע ממותג הטקילה שלו.
קניה ווסט מגיע למקום החמישי ומרוויח כעת את רוב כספו מהסכם רב-שנתי לעיצוב נעלי ספורט של Yeezy עבור אדידס. ה-Yeezys הראשונים שלו שעוצבו עבור Gap - קפוצ'ון וז'קט חוסלו במהירות אבל המותג בן ה-52 רוצה יותר ולפי הדיווחים הוא מתוסכל מההשקה האיטית.
האישה שהגיעה הכי גבוה בדירוג היא ריס ווית'רספון כוכבת השקרים הקטנים הגדולים שמכרה באוגוסט את חברת ההפקות הממוקדת הנשית שלה Hello Sunshine לחברת ההשקעות הפרטיות בלקסטון לפי שווי של 900 מיליון דולר; עדיין יש לה מניות. השחקנית קיבלה גם רווח של 20 מיליון דולר שנאספו מ-10 פרקים של העונה השנייה של תוכנית הבוקר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכיר אחד מפורסם בשם ברוס ספריסטינג
    מישהו 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף פעם לא שמעתי על ברוק ספריסטינג. מעניין מי זה.
    סגור