מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: זה המטבע שצנח היום בטבלה

כל המטבעות המרכזיים רשמו ירידות משמעותיות מאוד, שנעו סביב 5% לכל מטבע. מי המטבע שחזר לשפל של יותר מחצי שנה ומי המטבע שאיבד את מקומו בטבלה?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום pixabay)
אחרי יומיים רצופים של עליות, היום חזר שוק הקריפטו לירידות משמעותיות, במה שנראה כמו המשך חוסר הוודאות מכך שעוד ועוד מדינות מביעות כוונות לקבל את המסחר בקריפטו כעובדה, אבל מצד שני מטילות מגבלות כבדות על התחום – כפי שדיווחנו אתמול שהודו מתכוונת לעשות השנה, לפי הצעת התקציב שלה.
ביטקוין, המטבע הגדול והחשוב ביותר, צנח היום בשיעור של כחמישה ורבע אחוזים, למחיר של 36,684 דולר למטבע ושווי השוק שלו חזר אל מתחת ל-700 מיליארד דולר ועומד כעת על 691 מיליארד דולר. מדובר בנתונים נמוכים בכחצי אחוז משווי המטבע לפני שבוע.
את'ריום, שגם הוא מטבע קריטי מאוד בשוק, רשם צניחה גדולה אף יותר, בשיעור של 6.66%, למחיר של 2,614 דולר למטבע ושווי שוק של 310 מיליארד דולר. עם זאת, מדובר במספרים גבוהים ב-5.75% לעומת יום חמישי שעבר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר המובילה לקריפטו, ירד בשיעור של 5.2% למחיר של 365 דולר למטבע ושווי שוק של 60 מיליארד דולר בדיוק. בטווח השבועי הוא איבד משוויו 2.5%.
 
קרדאנו רשם ירידה בשיעור של 4.41% למחיר של 1.03 דולר למטבע ושווי שוק של 34.5 מיליארד דולר, ובטווח השבועי הוא איבד קרוב ל-2.5%.
ריפל ירד בשיעור של 5% למחיר של פחות מ-60 סנט למטבע – שפל של כחצי שנה – ושווי שוק של 28.5 מיליארד דולר, והוא נמצא 2.2% מתחת לשוויו לפני שבוע.
ואילו דוג'קוין רשם ירידה בשיעור של 6% למחיר של 13 סנט למטבע ושווי שוק של 18 מיליארד דולר – וחזר למקום ה-11, לאחר שאתמול עלה למקום העשירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה