מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: הפעם נראה שהנפילות נעצרו

המטבעות המרכזיים זינקו היום בחדות לאחר ארבעה ימים של צניחה חופשית חסרת תקדים, כאשר רבים מהם עלו בשיעורים דו-ספרתיים. מי המטבע שרשם את העלייה החדה ביותר?
מערכת ice | 
הקריפטו עולה (צילום unsplash)
שוק הקריפטו מתחיל לאסוף את עצמו מהצלילה של הימים האחרונים, שנגרמה מהודעתה של רוסיה כי תאסור כל פעילות קריפטו – כך מצטייר מטבלת השינויים היומית, המציגה זינוקים משמעותיים בשעריהם של כל המטבעות המרכזיים, רבים מהם בשיעורים דו-ספרתיים.
 
ביטקוין, המטבע הגדול והחלוצי בשוק, עלה היום בשיעור של 10%, שמזער את שיעור הירידה שלו בשבוע החולף ל-12.51% - המספר הקטן ביותר בטבלה. כעת מחירו 36,540 דולר למטבע ושווי השוק הכולל שלו עלה לכמעט 693 מיליארד דולר.
את'ריום, המטבע השני בחשיבותו בשל היותו הבסיס לאלפי מטבעות אחרים כמו גם שוק ה-NFT כולו, רשם את הזינוק הגדול ביותר: 11.15%, אך בטווח השבועי הירידה שלו עדיין עומדת על שיעור דרמטי של 22.66%. מחירו כעת 2,438 דולר למטבע ושווי השוק שלו 291.5 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו בעלת אותו שם, רשם עלייה בשיעור של כמעט 9.5% לשער של 373 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 61.5 מיליארד דולר, ובשבוע האחרון הוא נמצא בירידה של 20%.
קרדאנו הסתפק בעלייה יחסית מתונה, בשיעור של פחות מ-7%, שלא קרובה אפילו למחוק את הצניחה השבועית שלו שעדיין עומדת על כמעט 31%. מחירו כרגע מעט מעל רף הדולר, ושווי השוק הכולל שלו כמעט 35 מיליארד דולר.
שיעור העלייה היומי של ריפל עמד על כמעט 8%, כאשר בטווח השבועי הוא רשם ירידה מתונה יחסית של כ-18.6% - אך הוא עדיין אחד המטבעות הרחוקים ביותר משיאם. למעשה, הוא שווה עדיין פחות משליש ממחירו לפני כ-9 חודשים, כאשר הגיע לכ-1.84 דולר. מחירו 60 סנט למטבע ושווי השוק שלו כ-29 מיליארד דולר.
דוג'קוין זינק היום בשיעור של 10.5% ומחירו הגיע לכ-14 סנט – עדיין מתחת למחירו בכל יום ב-9.5 החודשים האחרונים מלבד שלושת הימים האחרונים. שווי השוק שלו עדיין באזור ה-18.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה