מדדים ומחקרים

איך מקבלים וי כחול באינסטגרם? מדריך

אחד מהסמלים של פרסום היום ברשתות הוא הוי הכחול - האישור שאתם מישהו מוכר וידוע ולא מתחזה לאותו סלב. איך משיגים אותו? מדריך
מערכת ice | 
וי כחול באינסטגרם (צילום unsplash)
"כל אחד רוצה להיות משהו או מישהו" שרו כבר מזמן אריק איינשטיין ושלום חנוך. בעידן הרשתות החברתיות והריאליטי הביקוש לפרסום עולה, וכל ילד חולם להצליח ולצאת ממעל האנונימיות. אחד מהסמלים הבולטים של סלבס היום הוא "וי כחול" ברשתות החברתיות. כל כך בולט שאפילו יצא עליו שיר של אייל גולן – "וי כחול".
אותו סמל מפורסם נועד בכלל כדי למנוע התחזויות לאנשים מפורסמים ברשת ולאשר שהחשבון אכן נמצא בידי אותו מפורסם ולא מתחזה שלו, ועם חלוקת הוי הכחול לכל כוכב ריאליטי סוג ב', הרבה משתמשים באינסטה רוצים להשיג אותו גם לעצמם. איך עושים את זה?
קודם כל צריך להחזיק פרופיל אמיתי שפתחתם ולא פייק, כלומר עם תמונה שלכם, ביו, ופריטים שמייצגים אתכם (או עסק שלכם). בנוסף, החשבון צריך להיות ציבורי ולהיות פעיל בעת הגשת הבקשה. במרכז המידע של אינסטגרם כתוב "חשבונות עם תגי אימות שייכים לדמויות ציבוריות ידועות, ידוענים ומותגים עולמיים. אנו בודקים חשבונות המוצגים במקורות חדשותיים רבים, ואיננו מתייחסים אל תוכן ממומן או אל תוכן מדיה ממומנת כאל מקורות לבדיקה".
 
איך מבקשים?
ראשית, היכנסו לאפליקציית האינסטגרם, לפרופיל שלכם, ושם לחצו על ההגדרות:
לאחר מכן, לחצו על הגדרות החשבון (account):
שם היכנסו ל"בקשת אימות" (request verification):
שם תצטרכו למלא את פרטיכם ואז ללחוץ על הגשת הבקשה:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה