מדדים ומחקרים

פייסבוק חושפת: מאמאצחיק או פשפשוק? זו הקבוצה הגדולה בישראל

במשרדי מטא ישראל התארחו  80 מנהלי קבוצות (קהילות) ברשת החברתית. במהלך הפגישה נחשפו נתוני הקהילות בקרב המשתמשים הישראלים, איזו קהילה מחזיקה במספר המשתתפים הגדול ביותר?
שירה יום טוב |  3
כמה הרוויחה השנה פייסבוק מפרסום? (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
חברת פייסבוק (Meta) בישראל קיימה השבוע את אירוע הקהילות השנתי במשרדיה, בהשתתפות 80 מנהלי קהילה – שמייצגים יחד יותר מ-4 מיליוני ישראלים החברים בקהילות על גבי הפלטפורמה. הכנס נערך בסימן חדשנות ועסק בעתיד הקהילות במטאוורס, הפרק החדש בחזון של החברה.
באירוע חשפה פייסבוק פרטים מעודכנים על היקף פעילות הקהילות בישראל – ודיווחה כי חמישה מיליון ישראלים חברים בקהילת פייסבוק אחת לפחות, יותר ממחצית מאוכלוסיית המדינה. יותר מ-1.8 מיליארד אנשים ברחבי העולם חברים בקבוצות פייסבוק, וכל אדם שנמצא בפייסבוק חבר בכ-30 קהילות בממוצע. כמו כן, יותר מ-70 מיליון אנשים ברחבי העולם מנהלים קהילה בפלטפורמה.
באירוע השתתפו מנהלי הקהילות המובילות בישראל – מאמאצחיק (623K), פשפשוק (596K), טיסות סודיות (303K), הורות בזכות (246K), רעות תקני לי (151K), מתולתלות (101K), פורום נשים בתעשיה (85K), דתילישס (56K), אינסטגרם ישראל (31K), כאן גרים בכיף (28K), נשים מדברות נדל"ן (23K), המיטאפיסטיות (14K), מנהלי שיווק מצייצים (12K) ועוד.
בין הדוברים היו עדי סופר תאני, מנכ"לית Meta בישראל, שדיברה על האופן בו קהילות ישתלבו בחזון העתידי של החברה; מעין שריג, סמנכ"לית התקשורת של Meta בישראל, שנתנה תמונת מצב נוכחית על הקהילות בפלטפורמה והשיבה לשאלות על התמודדות החברה עם סוגיות שונות; בטי אנזה, מנהלת בצוות הקהילות של Meta העולמית, שהציגה כלי ניהול ובקרה חדשים למנהלי קהילות; מארי הרד, מנהלת בתכנית הקהילות הגלובלית של Meta, שסקרה את תכנית ההסמכה של החברה למנהלי קהילות וסופי גרש ברק, מנהלת תקשורת וחדשנות ב-Meta ישראל, שהרחיבה על החוויות החברתיות החדשות במטאוורס והמוצרים שזמינים כבר היום.
עוד לקחו חלק יהודה בן יעקב, מנהל מדיניות Meta בישראל, שעסק באכיפת כללי הקהילה בקבוצות; רונית כהן, יוצרת תוכן ומנהלת קהילת Roco Runs שהעבירה הרצאה על סטוריטלינג; חן הרשקוביץ, שותפה מייסדת של ארגון מנהלי הקהילות Community Forward שהרחיבה על הפריחה של עולמות המונטיזציה עם מקרי בוחן מהתעשייה.
עדי סופר תאני, מנכ"לית Meta בישראל: "אנחנו נמצאים בפתחה של תקופה מרגשת, בה יצאנו לדרך אל עבר השלב הבא של מהפכת האינטרנט. אחד ההיבטים שיושפע בצורה המשמעותית ביותר הוא האינטרקציות החברתיות שלנו. אם המחשב אפשר לנו לבנות קהילות משמעותיות עם אנשים ממדינות אחרות, והמובייל נתן לנו יכולת לשמור על קשר רציף ולשלוח הודעה מכל מקום, המטאוורס יעניק לנו חוויה חברתית הרבה יותר עשירה, שיש בה תחושת נוכחות עמוקה ושכולנו נוכל להיטמע בה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש כאן כמה קהילות שמאוד חסרות
    איתי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רעבים ברעבך למשל, עם מלמעלה מ400 אלף איש. אחת הקהילות הכי משפיעות ומגוונות בישראל. ולמרות שהייתי באורע של מטא, לא ראיתי או שמעתי מהכתבת הזו, ודווקא הייתי שמח לדבר איתה.
    סגור
  • 2.
    רעות תדחפי לי זבל יותר מתאים לקבוצה.. (ל"ת)
    ttt 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    כדי שהאקרים לא יפרצו גם לכם
    אורי רפאל 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט קונים אנטי וירוס טוב ושלום על ישראל: https://store.eset.co.il/h-mypc
    סגור