מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מקלב ירד מהפסגה, מי הפציץ במשכן?

יהדות התורה משתלטת על הרשימה עם לא פחות מארבע נציגות בעשירייה הראשונה, אבל חבר הכנסת אורי מקלב מאבד את הפסגה אחרי שבועיים ברציפות בפער של דקות אחדות. מי הוביל את הרשימה השבוע?
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
לאחר שבועיים בהם חבר הכנסת מיהדות התורה, אורי מקלב, שמר על הפסגה ואפילו בפער, השבוע יו"ר הכנסת, מיקי לוי, העלה הילוך בהפרש של פחות מ-10 דקות העפיל למקום הראשון בנוכחות בכנסת השבוע בדירוג חברי הכנסת.
על פי נתוני זמן כנסת, במקום הראשון ח"כ מיקי לוי עם זמן נוכחות השבוע של 55 שעות ו-38 דקות, ואחריו בפער קטן: ח"כ מקלב עם 55:25 שעות השבוע במשכן הכנסת. מי שנכנס לדירוג השבוע הוא צבי האזור שמזנק למקום השלישי עם 50:07 השבוע במשכן.
 
שאר הרשימה: במקום הרביעי - יואב בן צור עם 47:51, חמישי - גלעד קריב עם 42:39, שישי - מיכאל מלכיאלי - 40:55, שביעי - מאיר פרוש עם 40:03, שמיני - יעקב ליצמן עם 40:00 שעות השבוע במשכן הכנסת, במקום התשיעי - יצחק פינדרוס עם 39:30, וסוגר את העשירייה: סימון דוידסון עם 36:49.

בחלוקת המפלגות, יהדות התורה משתלטת על הרשימה עם לא פחות מ-4 נציגות, יש עתיד וש"ס עם 2 מקומות, ומפלגת העבודה ותקווה חדשה עם נציגות אחת בעשירייה. שבוע שעבר היו בעשירייה 3 חברות כנסת - אורית סטרוק (2), עידית סילמן (4) ואבתיסאם מראענה (10), והשבוע אין חברת כנסת אחת בטופ הנוכחות של חברי הכנסת.
יחסי הכוחות קואליציה אופוזיציה השתנו השבוע: בעוד בשבוע שעבר נרשם יחס שווה בין המחנות מבחינת הנוכחות בכנסת, השבוע האופוזיציה מנצחת 60-40.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה