מדדים ומחקרים

ספוטיפיי חושפת: אלו השירים שכבשו את העולם ב-2021

אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם חושפת את הסיכום השנתי שלה, המצביע על כך שבישראל אוהבים בעיקר מוזיקה מקומית, אבל שומרים מקום של כבוד גם לאמנים הגדולים בעולם
יאיר מור | 
דירוג ספוטיפיי (צילום unsplash)
אוליביה רודריגו היא המנצחת הגדולה של המוזיקה העולמית ב-2021, כך לפי סיכום השנה של אפליקציית המוזיקה השוודית ספוטיפיי, שמפורסם כעת. ברשימת השירים הפופולאריים ביותר בקרב משתמשי השירות ברחבי העולם מככבת רודריגו עם "drivers license" במקום הראשון ו"good4u" במקום הרביעי, וברשימת האלבומים המואזנים בעולם מוביל "Sour" שלה.

בחמישיית השירים המואזנים ביותר מככבים מלבד רודריגו "Montero" של ליל נאז X במקום השני, "Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר במקום השלישי, ו"Levitating" של דואה ליפה עם דה-בייבי במקום החמישי.
האמן הכי מושמע בעולם הוא הראפר בניטו אנטוניו מרטינז אוקסיו, המוכר יותר כ-Bad Bunny. אחריו נמצאים טיילור סוויפט במקום השני, להקת הבנים הקוריאנית BTS במקום השלישי, דרייק במקום הרביעי וג'סטין ביבר במקום החמישי.
ובראש רשימת הפודקאסטים המואזנים בעולם ניצב הפודקאסט של ג'ו רוגן, שמצדיק פעם נוספת את עסקת הענק שחתם עם ספוטיפיי בשנה שעברה על בלעדיות לתוכניות המלאות שלו תמורת כ-100 מיליון דולר. אחריו "Call Her Daddy" של אלכס קופר, שגם היא חתמה על עסקת בלעדית עם ספוטיפיי, בקיץ האחרון, בסכום של כ-60 מיליון דולר. במקום השלישי פודקאסט הפשע האמתי "Crime Junkie" – הפודקאסט היחיד ברשימה שאינו שייך לספוטיפיי או לארגון תקשורתי בינלאומי. במקום הרביעי הפודקאסט שמביא בכל יום הרצאת TED, ובמקום החמישי "The Daily" של הניו-יורק טיימס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה