מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: האם גל גדות עדיין בצמרת?

הסרט עתיר התקציב בכיכובה של השחקנית הישראלית זוכה לביקורות צוננות, אך האם זה משפיע על הדירוג שלו בקרב הקהל? וגם: אילו סרטים ישנים עושים קאמבק?
מערכת ice |  2
גל גדות (צילום פייסבוק/ גל גדות)
"הודעה אדומה", קומדיית הפעולה בכיכובה של גל גדות, מוגדרת על ידי רוב המבקרים כאכזבה לאור תקציב העתק בגובה 200 מיליון דולר – אחד משני הסרטים היקרים ביותר בתולדות נטפליקס – אך זה לא מפריע לה להמשיך להוביל את טבלת הצפיות השבועית גם במדינת האם של גדות וגם בעולם כולו, עם עוד כמעט 130 מיליון שעות צפייה – מספר שעות צפייה נמוך בחצי מיליון בלבד מסכום כל תשעת הסרטים האחרים בעשירייה המובילה יחד.
 
במקום השני הבינלאומי נמצא "נסיכה בהחלפה: בעקבות הכוכב הרומנטי", ואחריה "מתה לאהוב" בשלישי, "סוכן וחצי", ברביעי "נקמה מרה" בחמישי, "הקרודים" בשישי, "צבא הגנבים" בשביעי, "טרולים" בשמיני, "אהבה לאין שיעור" בתשיעי ו"שבעה אסירים" בעשירי.
בינתיים, בישראל כוללת התשיעייה הנותרת כמה הפתעות: אחרי "מתה לאהוב" במקום השני" ו"אהבה אינסופית" במקום השלישי נמצא "לפגוש את ג'ו בלאק" בכיכובו של בראד פיט משנת 1998 במקום הרביעי. אחריו "צבא הגנבים" בחמישי, "הקרודים" בשישי, "נסיכה בהפתעה: בעקבות הכוכב הרומנטי" בשביעי ואז הפתעה נוספת: סרט הערפדים "דמדומים" מ-2008 במקום השמיני. אחר כך עוד סרט יחסית ישן – "ג'ייסון בורן" מ-2016 במקום התשיעי, וסוגר את העשירייה "מטרה קשוחה 2" מ-2016.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סורי. אבל היא לא שחקנית...
    ר 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא דוגמנית שמדגמנת דמויות. מלהקים אותה כי היא יפה, לא כי היא מוכשרת.
    סגור
  • 1.
    הודעה אדומה
    אלי 11/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סרט ברמת הנייר טואלט בבית שימוש. גל גדות לא יותר מצעירה טיפוסית בתל אביב עם אקסנט של ישראלית מצויה .. תת רמה של סרט ובזבוז זמן
    סגור