מדדים ומחקרים

זה השיר שרשם את שיא ההשמעות ברדיו השנה

נתוני מדיה פורסט מתפרסמים וחושפים את נתוני ההשמעות ברדיו השנה. בעשרת השירים המושמעים בתחנות הרדיו הישראליות חנן בן ארי קוטף שני מקומות וכמוהו גם עדן חסון ורביב כנר, מה השיר המושמע ביותר?
שירה יום טוב | 
האמנים הכי מושמעים (צילום מתוך פייסבוק)
דירוג מדיה פורסט התפרסם לקראת סוף השנה העברית ומצביעי על השמעות המוזיקה ברדיו הישראלי לשנה זו. השירים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי השנה כוללים נתונים משוכללים של השמעות השירים בכלל תחנות הרדיו הישראליות.
התחנות שנתוני ההשמעה שלהן נכללות בדירוג הן גלגלצ, גלי צה"ל, כאן ב', כאן גימל, כאן 88 ,כאן תרבות, כאן רקע, כאן מכאן, כאן קול המוסיקה, כאן מורשת, רדיו לב המדינה, רדיו תשעים, רדיו 99 ,רדיוס, רדיו ירושלים, רדיו תל אביב, רדיו ללא הפסקה, רדיו צפון, רדיו התחנה 5.101 , רדיו חיפה, רדיו דרום, רדיו דרום 5.101 ,רדיו חם אש, קול הים האדום, קול רגע, קול חי, קול חי מיוזיק, קול ברמה, גלי ישראל.
השיר המושמע ביותר השנה הוא שירו של הזמר חנן בן ארי, "אם תרצי" שהגיע למספר השמעות של 2,748, כ-200 יותר מסגנו בדירוג - שירו של ישי ריבו "סיבת הסיבות" שמגיע למקום השני עם 2,540 השמעות ברדיו הישראלי השנה. "ג'וני" של שי צברי מגיע למקום השלישי בשירים המושמעים ברדיו השנה עם 2,431 השמעות השנה. 

חנן בן ארי קוטף מקום נוסף בדירוג - את המקום הרביעי עם "אמן על הילדים" שהושמע השנה 2,14 פעמים ברדיו. כמו בן ארי גם רביב כנר ממתמקם פעמיים ברשימת עשרת הגדולים עם "רסיסים" שהושמע השנה 2,101 פעמים ו"רוצה שלום" שהושמע 2,065 פעמים ברדיו השנה.
גם עדן חסון מתמקם בשני מקומות מכובדים בטופ 10 של ההשמעות ברדיו הישראלי כששירו "סיבובים" מגיע למקום השישי עם 2,088 השמעות ו"שקיעות אדומות" שהושמע השנה בתחנות הרדיו 2,050 בסך הכל ומגיע למקום התשיעי בדירוג. האמנית היחידה ששיר שלה נכנס לרשימת המושמעים ברדיו היא יובל דיין ששירה "שרק תחייך" סוגר את העשירייה עם 2,044 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה