מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם ועדן בן זקן צמודים בפסגה, איפה אייל גולן?

הזמר האהוב ממשיך לכבוש את הקהל הישראלי ומדורג פעם נוספת כאמן המושמע ביותר של השבוע. שירו "צמוד צמוד" ניצב במקום הראשון גם הוא, בדירוג השירים המואזנים ביותר זאת לאחר קרב צמוד מול עדן בן זקן. אייל גולן במקום השני והמכובד. וגם: לאיזה מקום הגיע "פלסטרים" של אושר כהן?
מערכת ice | 
עדן בן זקן, עומר אדם (צילום פלאש 90/ קוקו, עומרי-לוי, unsplash)
האמנים מז'אנר המוזיקה המזרחית הישראלית ממשיכים לשלוט ביד רמה בדירוגים.  בקטגוריית האמנים המואזנים ביותר השבוע ביוטיוב ישראל לא השתנה הרבה. בדומה לשבוע שעבר, הזמר האהוב עומר אדם נמצא במקום הראשון עם 7.6 מיליון האזנות. למקום השני הגיע אייל גולן עם 5.2 מיליון האזנות.
את המקום השלישי תופס אושר כהן אשר שיתף לאחרונה את קהל המעריצים שלו בפרטים על חייו האישיים, עם 4.4 מיליון האזנות. במקום הרביעי מתמקמת הזמרת הצעירה, אודיה עם 3.2 מיליון צפיות ובמקום החמישי והאחרון נמצאת הזמרת עדן זן זקן עם 2.6 מיליון צפיות. 
בגזרת השירים המואזנים ביותר השבוע ביוטיוב ישראל, שיריו של הזמר עומר אדם כובשים את הקהל הישראלי. במקום הראשון נמצא שירו בשיתוף עם אודיה ושרק, "צמוד צמוד". למקום השני הגיע השיר "חיפשתי אותך בנרות" שממשיך להסעיר את העולם הערבי, של הזמרת עדן בן זקן. במקום השלישי נמצא שירו של אושר כהן, "פלסטרים". ונועלים את הטבלה במקומות הרביעי והחמישי שיריו של אדם, "רק שלך" ו"לילות וקללות" בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה