מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם שוב בטופ, איפה בילי אייליש?

הזמר הצעיר שולט בדירוג ומגיע פעם נוספת לראש טבלת האמנים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל ומשאיר את אייל גולן מאחור. האלבום החדש של בילי אייליש כובש את הקהל הישראלי. וגם: איזה שיר נרשם כאהוב במיוחד?
מערכת ice | 
עומר אדם, בילי אייליש (צילום פלאש 90/ דוד כהן, shutterstock)
הזמר האהוב, עומד אדם, ממשיך לשמור על מקומו בפסגת האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי ישראל. גם השבוע הוא הגיע למקום הראשון בטבלת הדירוגים. אושר כהן שומר על מקומו ומגיע, בדומה לשבוע שעבר, למקום השני. למקום השלישי הגיע זמר המזרחית הוותיק, אייל גולן שרק לאחרונה נודע כי נפרד בשנית מגרושתו, דניאל גרינברג.
למקום הרביעי והמכובד הגיע הזמר עדן חסון כאשר נועלת את הרשימה הזמרת הבינלאומית, בילי אייליש אשר שחררה רק לפני שבוע את אלבומה השלישי.
בגזרת השירים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי ישראל, למקום הראשון הגיע השיר "פלסטרים" של הזמר אושר כהן עם 563,158 האזנות. למקום השני הגיע השיר "צמוד צמוד" של האמנים עומר אדם, אודיה ושרק עם 519,477 האזנות. במקום השלישי נמצא המנצח של השבוע שעבר, השיר "הוריקן" בביצועה של נציגת האירוויזיון הישראלית, עדן גולן עם 458,078 האזנות.
למקום הרביעי מגיע שיר נוסף של עומר אדם בשם "רק שלך"  עם 436,963 האזנות ואת המקום החמישי תופס השיר "מנגן ושר" והוא של אושר כהן עם 310,262 האזנות.

בדירוג האלבומים המושמעים ביותר השבוע בספוטיפיי ישראל, האלבום החדש של בילי אייליש, Hit Me Hard and Soft" מתמקם במקום הראשון בטבלה. אחריו, במקום השני נמצא האלבום החדש של טיילור סוויפט, "The Tortured Poets Department: The Anthology". את המקום השלישי תופס הזמר עומר אדם  עם אלבום הנושא את שמו. אלבומו של אייל גולן "עם ישראל חי" מגיע למקום הרביעי בדירוג כאשר במקום החמישי והאחרון נמצא אלבומו של עדן חסון בשם "אלבום 2". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה