מדדים ומחקרים

מקדונלד'ס עושה ניסוי ראשון מסוגו בלקוחות: הביא לעלייה במכירות?

ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס, עורכת בימים אלו ניסוי חברתי בלקוחות שלה בהולנד, במסגרתו הציבה שלטים בסמוך למספר סניפים ללא כל שם או לוגו, מהם מופץ הריח של הצ'יפס האהוב. איך הסתיים הניסוי?
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס, עורכת בימים אלו ניסוי חברתי בלקוחות שלה בהולנד, אחרי שהציבה שלטים ראשונים מסוגם בסוף לסניפים, עליהם לא היה שום כיתוב. אז מה כן היה עליהם? אותם שלטים הפיצו את הריח של הצ'יפס המוכר ואהוב של מקדונלד'ס, זאת במטרה להבין האם הגירוי הזה ימשוך יותר לקוחות לסניפים וכפועל יוצא יביא לעלייה במכירות.
אותו ניסוי חברתי שעורכת החברה נוצר ביוזמה ובשיתוף פעולה של החברה עם חברת פרסום בשם TBWANeboko ומשרד ההפקות Raúl&Rigel. בגדול, מטרת הניסוי הזה בעיקרה הייתה לבדוק אם אנשים יכולים לזהות את הצ'יפס המפורסם של החברה רק באמצעות הריח.
במסגרתו של הניסוי, הציבה כאמור החברה שלטים בסמוך לסניפים בצבעים אדום וצהוב ובלי אף לוגו או כיתוב עליהם. בנוסף, המערכת הופעלה על ידי מערכת ונטילציה פנימית, שהפיצה את הריח של הצ'יפס, כאשר עמוק בתוך אותה מערכת היה חבוי הצ'יפס.
למעשה, אותו ניסוי של מקדונלד'ס עבד ובגדול, ומשך אליו עוד ועוד אנשים שעברו ברחוב ונכנסו בעקבות הריח האהוב. אגב, מדובר כאמור רק בניסוי של מספר ימים, ולאחר מסקנותיו אותם שלטים יוסרו. מה אתם אומרים, הייתם מצליחים לעמוד בפיתוי?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה