מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: עדן חסון מתייצב בפסגה

עדן חסון מככב בדירוג השבועי עם נציגות בשתי רשימות, אייל גולן והביטלס שומרים על כוחם 
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום pexels, טל עבודי)
מי הם האמנים הישראלים והבינלאומיים המושמעים ביותר בשבוע האחרון בתחנות הרדיו בארץ? ומהם השירים הישראליים המושמעים ביותר? 
אייל גולן שומר על כוחו בפסגה עם 571 השמעות בתחנות הרדיו השונות השבוע, עדן חסון מתחזק ועולה למקום ה-2 לאחר שהושמע 472 פעמים. שרית חדד נכנסת לחמישייה הפותחת ישר אל המקום השלישי עם 471 השמעות השבוע. שלמה ארצי יורד למקום ה-4 עם 454 השמעות ועומר אדם סוגר את הרשימה עם 360 האזנות.
עדן חסון פותח את רשימת השירים הישראליים המושמעים ביותר השבוע ברדיו עם "צוחקת ובוכה" שהושמע 179 פעמים. "מנגן ושר" של אושר כהן שיצא כחלק מאלבום EP מתייצב במקום השני עם 131 השמעות.
"עד שתחזרי אליי" של "הפרויקט של עידן רייכל" הושמע 123 פעמים ו"להגיע הביתה" של עילי בוטנר ודולי ופן הגיע למקום הרביעי עם 118 האזנות. "דם שלי" של עדן בן זקן מסכם את הרשימה עם 106 השמעות השבוע.


"The Beatles" הושמעו 150 פעמים השבוע בתחנות הרדיו השונות והגיעו למקום הראשון. ביונסה מתייצבת במקום השני עם 113 השמעות ואלטון ג'ון סוגר את השלישייה הפותחת עם 91 השמעות. "קולדפליי" הושמעו 88 פעמים ו-Billy Joel מסכם את הרשימה עם 71 השמעות.
ברשימת השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר "Texas Hold Em" של ביונסה פותח את הרשימה במקום הראשון, מיד אחריו "Turn the lights back on" של Billy Joel במקום השני עם 50 השמעות ו-Yes, and של אריאנה גרנדה סוגר את השלישייה עם 47 השמעות.
Beautiful things של BENSON BOONE הושמע 39 פעמים השבוע והשיר Unwritten של NATASHA BEDINGFIELD שהפך לוויראלי במיוחד מתוך הסרט "רק לא אתה" מסכם את הרשימה עם 33 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה