מדדים ומחקרים

אוהבים בשר נא? הכתבה הזו תגרום לכם לחשוב שוב

גם אתם מבקשים המבורגר במידות עשייה מדיום/רייר במסעדה? יש לנו בשורות רעות מאוד עבורכם. דו"ח של סוכנות המזון הממשלתית של פינלנד חושף את הסכנות הטמונות באכילת בשר בקר נא
מערכת ice | 
המבורגר הקצבייה בשינקין (צילום יחצ)
אוהבים את הבשר שלכם נא? מבקשים המבורגר במידות עשייה מדיום/רייר במסעדה? יש לנו בשורות רעות מאוד עבורכם. דו"ח של סוכנות המזון הממשלתית של פינלנד חושף את הסכנות הטמונות באכילת בשר בקר נא.
על פי הדו"ח, לבשר טחון במידות עשייה מדיום ומטה יש סיכוי גבוה מאוד להכיל רעלני "שיגה" וחיידקי אי-קולי, שעלול לרום לקלקול קיבה, למחלות ולעיתים אף למוות. על פי מחקר שהתבסס עליו הדו"ח, אם 12% מההמבורגרים שיוגשו בפינלנד בשנה יהיו במידת עשייה של מדיום ומטה, אז 100 סועדים מתוך 100,000 יסבלו מסימפטומים של החיידקים הללו.
למעשה, הסיכויים של אוכלי הבשר נא להידבק באותו חיידק גבוהים פי 30 מאנשים שאוכלים בשר מבושל. המחקר מתייחס למעשה רק לבשר בקר טחון נא ולא לנתחי בשר כאלה ואחרים, זאת בעקבות העובדה שבעת שחיטת הפרה, החיידקים המזיקים מזהמים לרוב את חלקו החיצוני של הבשר, כך שצלייה של הבשר הורגת את החיידקים.  אז בפעם הבאה שאתם מבקשים המבורגר במידת עשייה של מדיום ומטה, כדאי שתחשבו שוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה