נדל"ן ותשתיות

עסקה חסרת תקדים: גורד השחקים של לוס אנג'לס נמכר ב-55% ממחירו

מרכז איאון בן 62 הקומות החליף בעלים, לאחר הנחה עצומה שהביאה אותו למחיר של 147.8 מיליון דולר. חברת שורנשטיין מכרה את המגדל לקבוצת משקיעים, על רקע הירידה ההיסטורית בביקוש לנדל"ן משרדים מסורתי. "הרכישה מדגימה את זרימת ההון הפרטי, תוך ניצול ההזדמנות שנוצרה עקב המשבר בשוק"
מערכת ice | 
גורדי שחקים (צילום pexels)
הבניין השלישי בגובהו בלוס אנג'לס, מרכז איאון (Aon) בן 62 הקומות, החליף את בעליו תמורת הנחה עצומה על רקע הירידה ההיסטורית בביקוש לנדל"ן משרדים מסורתי. חברת שורנשטיין (Shorenstein) מכרה את מגדל המשרדים ששטחו 102,193.35 מטר מרובע תמורת 147.8 מיליון דולר, מה שהפך את מכירת הבניין לעסקת המכירה המשמעותית ביותר מאז מגפת הקורונה במרכז העיר לוס אנג'לס.
 
בנוסף, זהו המגדל היחיד ששטחו עומד על יותר ממיליון רגל מרובע ונמכר מאז 2020, על פי נתוני קוליירס (Colliers). העסקה מסמלת את ירידת ערך הנדל"ן ברחבי דרום קליפורניה, במיוחד במרכז העיר לוס אנג'לס, בהתחשב בכך ששורנשטיין רכשה את הבניין תמורת 268.5 מיליון דולר בשנת 2014. הנכס היה בשוק לפני כ-11 חודשים תמורת כ-220 מיליון דולר . 
בעסקה האחרונה, רכשה סוכנות הנדל"ן קרולווד (Carolwood) מבוורלי הילס את מרכז איאון יחד עם המשקיעים דניאל אברמס ואדם טישר, שהיו גם חלק מצוות הברוקראז'. "הרכישה של קבוצת הבעלות על מרכז Aon האייקוני מדגימה את זרימת ההון הפרטי ללוס אנג'לס, תוך ניצול ההזדמנות שנוצרה עקב המשבר בשוק", אמר שון פולפ מקוליירס. "עם בסיס נמוך חדש ובעלים ממומן היטב, מרכזז Aon יוכל למשוך ולשמר דיירים המעוניינים במגדל מאובזר היטב בלב העיר לוס אנג'לס". פולפ וטישר הרכיבו את קבוצת הבעלות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה