נדל"ן ותשתיות

הפנינה של אזור המרכז? "מבנה מגורים אייקוני, אחת הערים המבוקשות"

התקבל היתר בניה לפרויקט ניצני פארק הנחל בשכונת נופי בן שמן בלוד. ניצני מבשרת תקים מתחם מגורים בעירוב שימושים שיכלול מגדל בן 22 קומות לצד בניין בן 9 קומות עם 144 יחידות וכ-1,200 מ"ר מסחר. המנכ"ל אחמד עמלה: "השקענו מחשבה רבה, המתחם שייבנה ישתלב עם האופי הפסטורלי של השכונה"
מערכת ice | 
פרויקט ניצני מבשרת בן שמן (צילום הדמיה - איוולב מדיה להמחשה בלבד)
חברת הבניה והייזום ניצני מבשרת מדווחת היום (שני) כי התקבל היתר בניה לפרויקט הדגל של החברה בשותפות חברת קובי ייטב הנדסה אזרחית ניהול ופיקוח ניצני פארק הנחל בשכונת נופי בן שמן בלוד. הפרויקט יכלול מתחם בעירוב שימושים, ובו מגדל המתנשא לגובה של 22 קומות עם 103 יחידות דיור, לצידו ייבנה בניין נוסף בן 9 קומות עם 41 יחידות דיור ו-1,200 מ"ר מסחר. עבודות הבניה כבר החלו בשטח.
פרויקט ניצני פארק הנחל יכלול 86 דירות במסגרת תוכנית דירה בהנחה ו-58 יחידות דיור שימכרו בשוק החופשי. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות 3,4,5 ו-6 חדרים, דירות מיוחדות, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה -חנייה תת קרקעית. משרד לארי שטרנשיין  אחראי על התכנון האדריכלי שכולל ארכיטקטורה ייחודית המשתלבת בהרמוניה עם פארק הנחל הנמצא בצמוד לפרויקט.
בנוסף, ניתן דגש רב על עיצוב פנים יוקרתי ומוקפד בחללים המשותפים, לובי עם תקרה גבוהה, מעליות מהירות, מועדון דיירים מרווח ודירות המתוכננות בקפידה ובהתאמה לאורח החיים המודרני. שכונת נופי בן שמן משתרעת על פני שטח של 850 דונם עם פארקים ירוקים רחבי ידיים, טיילת נחל גזר ומציעה חווית מגורים קהילתית פסטורלית במרקם חיים עירוני.

חזית בניין - פרויקט ניצני מבשרת בן שמן (צילום הדמיה: איוולב מדיה, להמחשה בלבד)
השכונה תכלול כ-4,500 יחידות דיור, גינות ירוקות, שבילי אופניים, טיילת בסמיכות לפארק הנחל, מבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מוסדות תרבות ופנאי, מרכזי מסחרים, מתחמי תעסוקה ועוד. בשכונה תהיה נגישות תחבורתית ענפה עם קירבה לצירי תחבורה מרכזים כדוגמת כביש 1, כביש 6, כביש 40 וכביש 433 המחברים את השכונה לכל נקודה מרכזית בלב גוש דן ומרכז הארץ.
שלב השיווק הרשמי צפוי להתחיל בתחילת הרבעון הראשון של 2024. כאשר מחירי דירות 3 חדרים בגודל של כ-80 מ"ר עם מרפסת של 10 מ"ר ימכרו במחיר של החל מ-2.15 מיליון שקל. אחמד עמלה, מנכ"ל ובעלים של החברה היזמית והמבצעת ניצני מבשרת מציין: "השקענו מחשבה רבה בקידום ותכנון פרויקט ניצני פארק הנחל בשכונת נופי בן שמן בלוד".

פנים דירת גן - פרויקט ניצני מבשרת בן שמן (צילום הדמיה: איוולב מדיה, להמחשה בלבד)
"המתחם שייבנה ישתלב עם האופי הפסטורלי של השכונה ויאפשר פתרון דיור איכותי במחיר הוגן לזוגות צעירים, משפרי דיור, מצמצמי דיור ועוד. בגלל מיקומו הייחודי של הפרויקט שיהווה כשער הכניסה הצפוני לשכונה ובתמיכתו של ראש העיר יצרנו מבנה מגורים אייקוני וייחודי לשכונה. על אף המצב, נעשה מאמץ רב מצד עיריית לוד והחברה הכלכלית להוצאת ההיתר בזמן ואנו מודים להם על כך".
לסיכום ציין עמלה, "למרות התקופה המאתגרת, אני צופה כי לוד תהיה אחת מהערים המבוקשות בשנים הקרובות וזאת לאור הפוטנציאל הגלום בה שטרם מומש. העיר משנה את פניה וקולטת אוכלוסייה חזקה ואיכותית". בהמשך ובנוסף לפרויקט בנופי בן שמן, תקים ניצני מבשרת 201 יחידות דיור בפרויקט שיבנה בבנייה מרקמית בשכונת הרובע הבינלאומי החדש בלוד, 100 יח"ד במסגרת תכנית מחיר מופחת ו-101 יח"ד משווקות לשוק החופשי. הפרויקט נמצא בשלבי תכנון והיתרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה