נדל"ן ותשתיות

"מודל לערים אחרות בעולם": העיר המטווחת שהקימה חמ"ל מקצועי

נשיא המדינה יצחק הרצוג נועד עם ראש עיריית ראשון לציון: "התשתית כאן מדהימה, ויש יכולת טובה לנייד משאבים". חדר החירום שהוקם לטובת ימי המלחמה כולל מומחים מכל הגזרות. רז קינסטליך: "גאה להציג את ההיערכות שלנו בחירום" 
מערכת ice | 
פגיעת רקטה בבניין בראשון לציון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע הערב (שני) יחד עם רעייתו מיכל, לחמ"ל של עיריית ראשון לציון. הרצוג נועד עם ראש העירייה רז קינסטליך, עם חברות וחברי מועצת העיר ואת הנהלת העירייה הבכירה שהציגה לו את חמ"ל העירייה וצוותו וכיצד מנהלים את העיר בחירום. 
הנשיא התרשם מהפעילות בחמ"ל. "אחד היתרונות של ראשון לציון הוא שהתשתית כאן מדהימה", אמר הרצוג. "יש פה אנשים נפלאים, יש פה יכולת לנייד משאבים ולנהל את העיר בצורה הכי טובה שיש. לכן, צריך לראות כיצד מחזירים את העיר לפעילות מלאה. היינו בהרבה מאוד חמ"לים, זה מרשים ואפילו מלהיב, יש פה רעיונות מאוד מקוריים".
נשיא המדינה פנה לראש העירייה קינסטליך ובירך אותו על פעילותה האינטנסיבית של העירייה בימי המלחמה. "הוכחתם תפקוד יוצא דופן ואני יודע שהעיר בידיים טובות. עלו והצליחו, שנעבור את המערכה הזו באורך רוח, ביציבות, בשלום ובביטחון". 

נשיא המדינה הרצוג לצד ראש העירייה קינסטליך (צילום: חיים צח/לע״מ)
ראש העירייה, רז קינסטליך, הודה לנשיא המדינה ורעייתו על הביקור החשוב בעיר ראשון לציון, ואמר: "אני גאה להציג את ההיערכות שלנו בחירום ולהוות מודל גם לערים אחרות בארץ ובעולם. הנשיא היה בין האנשים הראשונים בצמרת המדינה שהרימו לי טלפון בימים הראשונים במלחמה, התעניינו והציע את עזרתו לעיר - ואני מודה לו מאוד על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה