נדל"ן ותשתיות

עיר חדשה בישראל, דמי השכירות מבוטלים ומה יקרה למשכנתא?

בדרך ליישוב קהילתי חדש בחבל התקומה, שר הבינוי והשיכון בפנייה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ': "בטל את תשלומי השכירות של דיירי הדיור הציבורי עד לחזרה לשגרה", בעקבות החלטת נגיד בנק ישראל להותיר את הריבית ללא שינוי: מה עליכם לעשות עכשיו?
מערכת ice |  1
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
אלפי דירות חדשות בישראל בהנחות מטורפות: זו העיר שמתחדשת: רשות מקרקעי ישראל הכריזה על 2 זוכים במכרז במסלול "דיור במחיר מטרה" לבניית 1,122 יח"ד ב-3 מתחמים בבנייה רוויה בדימונה: ל.ה.ו נכסים בע"מ, שנדי הלר ואדני ארץ שיכון ויזמות מכרזים בע"מ. המחירים יגיעו עד ל-42% הנחה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דמי השכירות מבוטלים מיידית: הודעה משמחת לאלפי ישראלים: שר הבינוי והשיכון בפנייה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ': "בטל את תשלומי השכירות של דיירי הדיור הציבורי עד לחזרה לשגרה". לידיעה המלאה לחצו כאן.

משרד התחבורה בהודעה חשובה: אלו הכבישים שישודרגו מיידית: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב קיימה סיור נוסף ביישובי העוטף: "נעביר הצעת החלטה שתאפשר לחברת נתיבי ישראל לתקן בהקדם את ההרס הרב בתוך היישובים שניזוקו". לידיעה המלאה לחצו כאן.
עיר חדשה בישראל: לאן יעברו אלפי ישראלים בקרוב? בדרך ליישוב קהילתי חדש בחבל התקומה: לבקשת שר הפנים, ועדת המשנה של המועצה הארצית לתכנון ולבנייה דנה היום בהקמת היישוב "חנון" ואישרה את הקמתו כיישוב קהילתי חדש במועצה אזורית שדות נגב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל טרף את הקלפים: מה לעשות עם המשכנתא? בעקבות החלטת נגיד בנק ישראל להותיר את הריבית ללא שינוי: במאזן השיקולים הייתה העדפה לחיזוק השקל על פי הקלה על נוטלי המשכנתאות. מה עליכם לעשות עכשיו? לידיעה המלאה לחצו כאן.
מיליארד שקל לבניית העוטף מחדש: תכנית הענק נחשפת: בהמשך להחלטת הקבינט החברתי כלכלי ביום חמישי האחרון על תקצוב של מיליארד ש״ח להקמת מינהלת התקומה, הממשלה אישרה הלילה את הצעת המחליטים שהגיש שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, בה בנוסף יופנו עשרות  מיליוני ש״ח לאשקלון, אופקים ויישובים שקלטו מפונים מאיזורי הלחימה, מינהלת התקומה תתוקצב במיליארד שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
גרים ביישוב הזה? גם אתם צריכים להתפנות מיידית: רשות החירום הלאומית וצה"ל הודיעו על הוספת 14 יישובים נוספים לתכנית פינוי תושבי הצפון במימון המדינה. היישובים שנוספו לתוכנית: שניר, דן, בית הלל, שאר ישוב, הגושרים, לימן, מצובה, אילון, גורן, גרנות הגליל, אבן מנחם, סאסא, צבעון ורמות נפתלי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוכרי דירות
    אילום שם 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד עכשיו התייחסו רק לעזרה לבעלי דירות ושוכרי דיור ציבורי .מה קורה לעזרה לשוכרי דירות שלא עובדים עקב המלחמה אך הם אמורים לשלם שכירות?
    סגור