נדל"ן ותשתיות

המהלך המפתיע של שיכון ובינוי: "החלטנו לתת חסות"

הקבוצה חתמה על הסכם שיתוף פעולה למשך חמש שנים עם הוועד האולימפי הישראלי, במהלכו תסייע לספורטאים הישראלים לקראת האולימפיאדות בפריז ובלוס אנג'לס. המנכ"ל תמיר כהן: "חולקים ערכים משותפים של נחישות, מחויבות וחתירה למצוינות"
מערכת ice |  1
תמיר כהן, יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי. הדמיה: גיא איגדרא אדריכלים (צילום סיון פרג')
הוועד האולימפי בישראל וקבוצת שיכון ובינוי חתמו על הסכם שיתוף פעולה למשך כחמש שנים, במהלכן יתקיימו המשחקים האולימפיים בפריז ביולי 2024 ובלוס אנג'לס ביולי 2028.שיתוף הפעולה יביא לידי ביטוי את הערכים המובילים של שני הגופיםכחלק מבנייה אסטרטגית של החסות, הוועד האולימפי בישראל יחבור למהלכי הדגל של קבוצת שיכון ובינוי בשנים הקרובות, בשילוב חסויות אישיות לספורטאים אולימפיים מובילים.
הספורטאים יקבלו תמיכה כספית במטרה לסייע להם בהגשמת היעדים הספורטיביים וכן להתפתח בזירות פיננסיות ולסייע בדאגה לעתידם בכל הקשור לפרויקטים למגורים. "אנו גאים לתת חסות לוועד האולימפי בישראל ושמחים על שיתוף הפעולה אשר נרקם בין הגופים", הדגיש תמיר כהן, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי. "שיכון ובינוי החליטה לתת חסות לוועד האולימפי, שהוא חוד החנית של הספורט בישראל, משום שאנו מאמינים שהספורט הוא חלק חשוב מהחברה ותורם תרומה משמעותית לאוכלוסיות רחבות בכל רחבי הארץ".
"שיכון ובינוי והספורטאים הישראלים חולקים ערכים משותפים של נחישות, מחויבות וחתירה למצוינות", הוסיף כהן. כחברה שבנתה את מדינת ישראל הלכה למעשה, וממשיכה לפתח אותה גם בימים אלה, חשוב לנו שערכי המצוינות יקבלו ביטוי גם באירוע הבינלאומי החשוב בעולם. המהלך הזה הוא צעד חשוב בדרך להצלחה ולתרומה רבה יותר לחברה ולמדינה, ונמשיך להשקיע מאמץ ומשאבים כדי לשמר ולפתח את הספורט בארץ ולסייע לספורטאים שלנו להצליח ולייצג את ישראל בכבוד ברחבי העולם". 

"צעד חשוב בדרך להצלחה ולתרומה רבה יותר לחברה ולמדינה". מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי תמיר כהן לצד יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד (צילום: משה עמית)
יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל חיזקה את דבריו: "אנחנו גאים על הצטרפותה של קבוצת שיכון ובינוי למשפחה האולימפית ועל הבחירה של הנהלת החברה לתמוך במשלחת ישראל למשחקים האולימפיים עד ללוס אנג'לס 2028. כחברה אשר שורשיה נטועים עמוק בהיסטוריה של מדינת ישראל, החיבור לספורט האולימפי ולמצוינות ישראלית המורכבת מכל חלקי החברה, הוא אך טבעי. שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו להגדיל את התמיכה בהכנות האולימפיות לפריז 2024 ולשמור על יציבות תזרימית ולצד זה את לטפח את הכנות הטרום אולימפיות של הנוער שלנו ללוס אנג'לס 2028". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערכים משותפים ח...ח...ח
    סתם אחד 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שקצת מכיר יודע שרמת הניהול שם נמוכה ביותר חנות מכולת
    סגור