נדל"ן ותשתיות

הצפון מתעורר: זו העיר בה יוקמו 1,450 יחידות דיור חדשות

במסגרת הפרויקט בקרית ים תקים הכשרת הישוב התחדשות עירונית 1,450 יחידות דיור חדשות ושטחי מסחר בהיקף כולל של מעל 13,000 מ"ר
מערכת ice | 
הדמית המבנה (צילום בר לוי אדריכלים)

הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, בצעד משמעותי לקידום פרויקט מגורים בתחום ההתחדשות העירונית: הוועדה המקומית לתכנון ובניה קריות העניקה לחברה היתר חפירה ודיפון  בתנאים לשלב א' בפרויקט שיכון צבא קבע קרית ים. במסגרת שלב א' של הפרויקט תקים החברה 478 דירות ותבנה בשלושת שלבי הפרויקט סך של 1,450 יחידות דיור חדשות ושטחי מסחר בהיקף כולל של מעל 13,000 מ"ר. על פי ההערכות החברה, שווי המכירות הצפוי הינו 1.8 מיליארד שקל.

תכנית פרויקט "צבא קבע" מתפרשת על פני 48 דונם בלב קריית ים. 6 בנייני רכבת ישנים שהוקמו בשנות ה-60 יהרסו ובמקומם ייבנו 12 בנייני מגורים חדשים בני 9 עד 32 קומות בפרויקט של פינוי בינוי. המתחם נמצא בסמוך לרצועת החוף המתפתחת של של קרית ים, למוקד המסחרי של העיר, המטרונית ושירותים ציבוריים וצפויים להיבנות בו מוסדות חינוך נוספים, כיכר עירונית ופארק ירוק לצד פיתוח המסחר במתחם.

אלכס מריאש מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית מסר: "זוהי אבן דרך רבת משמעות בקידום הפרויקט הצפוי לשנות את אופי השכונה, העיר ואיכות חיי התושבים בה. זהו פרויקט בעל תכנון אדריכלי מוקפד שייצר חווית מגורים איכותית הצפוי לייצר סביבת מגורים אידיאלית עבור דייריו. הפרויקט ממוקם בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים, למוסדות חינוך ותרבות ולחופי הים. קריית ים מצויה בשנים האחרונות בתנופת פיתוח אדירה אותה מובילה העירייה, דבר הצפוי לשנות את אופי האזור כולו ולשדרג את איכות החיים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה