נדל"ן ותשתיות

"אין כניסה לפוליטיקאים": המסר החריף של ערן סיב

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מודיע כי בכנס השנתי שיתקיים בחודש הבא בים המלח הוחלט כי בעקבות השיח המקצין בחברה הישראלית, הוחלט כי שום נבחר ציבור מכל קצות הקשת הפוליטית לא צפוי להשתתף. המטרה: "להתמקד בצד המקצועי ובפיתוח הענף" 
מערכת ice | 
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב (צילום פרטי)
בשנים האחרונות, התאחדות קבלני השיפוצים עורכת מיד לאחר החגים כנס רב משתתפים בו משתפים מאות קבלני שיפוצים, חבורת מהמובילות במשק בענף הנדל"ן והשיפוצים, מנכ"לים במגזר הציבורי והפרטי וגם שרים וחברי כנסת בכירים בממשלות השונות. ענף השיפוצים, מושך כמו כל ענף גדול ומשמעותי פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית שבאים להשמיע קולם, לקבל במה ועוד.
השנה לראשונה, החליט יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים לקיים את הכנס השנתי ללא פוליטיקאים ולהפוך אותו למקצועי בלבד עם הדרגים המקצועיים הבכירים בענף ובמדינה, כל זאת ועוד כדי לעודד את פיתוח הענף שנמצא בשנה מאתגרת מאוד וקשה כלכלית עבור קבלני השיפוצים בישראל.

התאחדות קבלני השיפוצים מאגדת תחתיה את שלל מקצועות השיפוצים בישראל ומונה כ-2,000 חברי התאחדות רשומים. רבים מהם יגיעו גם כן השנה לים המלח בסוף חודש אוקטובר לכנס הגדול של ההתאחדות שלראשונה יתקיים ביותר ממלון אחד עקב הביקוש הרב. במסגרת סוף שבוע שלם יגיעו בכירי הענף ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה, דוד יהלומי, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות ונשיא התאחדות המלאכה והתעשייה, יוסי אלקובי.
נוסף על כך, ישתתפו בכנס קבלני השיפוצים נשיא להב, עו"ד רועי כהן, יצחק מויאל, מנכ"ל משרד התעשייה והכלכלה, אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן, רשם הקבלנים, עמית גריידי, ראש מנהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין, עו"ד ענבל משש וכן הרצאות והופעות של משה פרץ, קובי מימון, עינת שרוף, אלי גוטמן וחיים אתגר.
"הכנס השנה יעסוק רק בנושאים מקצועיים. מתוך משרדי הממשלה נזמין רק את הדרג המקצועי. החלטתי לגוון השנה ולחשוף את קבלני השיפוצים רק לתוכן מקצועי מגוון ופחות לפוליטיקה. המצב במדינה גם מוציא את החשק לשוב ולשמוע שיח מפלג. השנה נעסוק בפיתוח הענף בלבד".
 
"מבדיקה שערכנו מול קבלני השיפוצים הגענו למסקנה ברורה כי בזמנים מאתגרים אלו צריכים לגלות אחריות ולהשאיר את הפוליטיקה מחוץ לענף", הוסיף סיב. הכנס השנתי שלנו היווה קרקע פורייה לפוליטיקאים לקושש קולות ולקבל במה. השנה החלטנו שדי. אין כניסה לפוליטיקאים השנה. החלטה זו התקבלה בשיתוף הקבלנים ולמען הענף הוחלט כשהמטרה היא להתעסק אך ורק בצד המקצועי ובפיתוח הענף". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה