נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי הרצליה: הפארק החדש בהשקעת 7 מיליון שקל בדרך

עיריית הרצליה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, יצאה במכרז להקמת פארק חדש במתחם פוסטר בשכונת נווה עמל, בהשקעת 7 מיליון שקל. כך זה הולך להיראות
מערכת ice |  6
פארק בהרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
עיריית הרצליה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, יצאה במכרז להקמת פארק חדש במתחם פוסטר בשכונת נווה עמל. היוזמה להקמת הפארק נעשתה לאחר מפגשי שיתוף ציבור.
הפארק, שיתפרש על שטח של כ-7 דונם, יכלול מדשאות רחבות, מתקני משחקים וכושר, מתחמי הופעות ופעילויות, שיפוץ החניון הצמוד, סלילה, ניקוז, ביוב, מים, תאורה ותקשורת.
בין המתחמים הייחודיים שיוקמו בפארק ניתן למנות מתחם משחקים רב גילי שיכיל מתקנים משולבים, מתקני טיפוס ונדנדות. בנוסף לכך, יוקם מתחם נינג'ה לבוגרים עם מתקנים ומסלולים משוכלים, ייבנה אמפי עם טרסות דשא, טריבונות לישיבה ובמה מרכזית, יוקמו מתחם פיקניק חדשני ומוצל, רחבת דק למגוון פעילויות סביב עצי הפיקוס הבוגרים, אזורי ישיבה, מדשאות רחבות ידיים עם שימור עצים, שבילי הולכי רגל ועוד. הפרויקט נאמד בהשקעה של כ-7 מיליון שקל ועבודות ההקמה יחלו מיד אחרי החגים.
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אומר: "עיריית הרצליה יוצאת במכרז לפיתוח פארק חדש בשכונת נווה עמל, לרווחתם והנאתם של התושבות והתושבים. הפארקים בהרצליה מהווים מוקדי משיכה לאלפי אנשים שמגיעים מדי יום לצורכי בילוי, פנאי, ספורט, תרבות, מפגשים חברתיים ועוד. אני מזמין קבלנים להגיש את הצעותיהם ולקחת חלק בשדרוג ופיתוח מוקד אטרקטיבי ביותר בעיר".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הקמת פארק חדש בהרצליה
    שומר הסף 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה פדלון המתין עם הפרוייקט עד למועד הבחירות לרשויות המקומיות? על זה נאמר " מעט מדי ומאוחר מדי",זה לא יעזור לו להבחר לקדנציה שלישית כי לתושבי העיר נמאס מהתנהלותו בתפקיד והנזקים הגדולים שגרם לעיר ואשר פוגעים באיכות חיי התושבים!!!
    סגור
  • 5.
    הגיע הזמן
    אילן 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנווה עמל אין פארק או גן שעשועים ראוי לילדים מקווים שהפרק יהיה ראוי תראו את הפרק בגבעת שמואל אולי תלמדו משהו. בנוסף תבחירו קבלן שמסוגל לעשות את העבודה .על מנת שלא תחזרו על פרשת כביש שהרחבת מול אכדיה רחוב מול אכדיה
    סגור
  • 4.
    שטח פוסטר הבריכה
    זה אני 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שטח הבריאה לשעבר לא שייך לעירייה! שמו שם קראוון וגידרו שטח לפועלים. פדיון אתה חצוף! תוציאו את עצמכם מהשטח כי הוא ציבורי. נתרם ע'י בטי והרולד פוסטר לרווחת הציבור/קהילה.
    סגור
  • 3.
    פדלון ומאיה כץ
    פופר 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא ליבחור בפדלון ומאיה כץ פדלון אוה חייל של ממד א5 בני גנץ ןמאיה כץ עד שלא תספרי מאה אסא לך גידעון סער לא תאיה לעולם ראש עייר של הרצליה מאיה כץ חובה שאלח ליתלונן אל גידעון סער ותצלי עוד נאשים מי גידעון סער את מאיה כץ שמולנית את לאמחמת למען אנשים אניפגעות אמין לאמה את לא מספרת למישטרה אך גידעון סער פאגעה בך מינית לאמה את שותקת ביגלל שאוה אבר לשמול לא יחפת לך מאיה גץ שגידעון סער פאגעה בעוד נאשים בושה לאח
    סגור
  • 2.
    בחירות רבותיי,בחירות (ל"ת)
    ליאורה 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    יש בחירות באופק???? (ל"ת)
    יגאל 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור