נדל"ן ותשתיות

עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר השנה בניו יורק: הסכום המטורף נחשף

בשבוע שעבר נחתה בניו יורק עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר בעיר השנה. מדובר בדירה בקומה ה-79 במגדל בפארק אבניו 432, כאשר מחירה של הדירה היה 92 מיליון דולר, למרות שהוצעה בתחילה במחיר של 135 מיליון דולר. בדירה 5 חדרי שינה ו5 חדרי רחצה
מערכת ice | 
עסקת נדל"ן בניו יורק (צילום shutterstock, freepik)

עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר השנה, נחתמה בשבוע שעבר בניו יורק. מחירה של הדירה הממוקמת בקומה ה-79 במגדל בפארק אבניו 432 יעמוד על לא פחות מ-92 מיליון דולר. זאת לאחר שהדירה תומחרה בשנתיים האחרונה במחיר של 135 מיליון.

הנכס שנמכר, כולל 5 חדרי רחצה ו-5 חדרי שינה ובגודל של 745 מ"ר, הוא משתרע על כל הקומה ה-79 בבניין ומשקיף על הסנטרל פארק וקו הרקיע של מנהטן. לפי דיווח של ה"וול סטריט ג'ורנל", המחיר כולל שני מחסנים ושתי דירות סטודיו צמודות. המגדל נמצא באזור המוכר כ"שדרת המיליארדרים" ועל אף שהוא כולל פינוקים רבים כמו: בריכה מקורה, חדר כושר, ספא, חדרי ביליארד, חדרי משחקים, סטודיו ויוגה, דיירים רבים התלוננו על דליפות שפרצו בבניין. ועד הבניין אף הגיש תביעה כנגד הבעלים.

מי שמכר את הנכס הוא מיץ' ג'וליוס, מנהל קרן הגידור קניון קפיטול אדוויזורס שרכש את היחידה בשנת 2016 מהיזם של הבניין תמורת 59.14 מיליון דולר. ג'וליוס ידוע כחובב אומנות אסייתית והנכס עוצב על פי בחירתו, בנוסף הדירה כוללת משרד ביתי. צריך לציין כי רק בשבוע שעבר נחתמו 18 חוזים לרכישות נדל"ן יוקרה בשווי ארבעה מיליון דולר. שווי הנכסים שנמכרו עמד על 219 מיליון דולר, יותר מפי שניים משווי הנכסים שנמכרו שבוע לפני כן. הבית השני ביותר שנמכר היה בשבוע שעבר היה פנטהאוז שנמכר ב-18.3 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה