נדל"ן ותשתיות

ג'י סיטי השקיעה במרכז 100 מיליון שקל: אלו התושבים שזכו

לאחר השקעה של 100 מיליון שקל, חברת ג'י סיטי מודיעה על התרחבות המרכז המסחרי בסביון. כעת מרכז G סביון עומד על כ-9,000 מ"ר שבהם שטחי מסחר ושטחי משרדים
מערכת ice |  1
המרכז המסחרי G סביון (צילום שי אפשטיין)
חמש שנים לאחר רכישת המרכז המסחרי השכונתי בסביוןG City השלימה את הרחבתו, והוסיפה למרכז שטחי מסחר נכבדים ומשרדי בוטיק. לאחר ההרחבה, G סביון מונה כ-9,000 מ"ר, בהם כ-50% שטחי מסחר ו-50% משרדים. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט, לרבות עלות הקרקע עומד על כ-100 מיליון שקל.
G סביון יכלול תמהיל עסקים מגוון המותאם לצרכי תושבי האזור והמבקרים, לרבות מסעדות, בתי קפה, חנויות בוטיק ומשרדים בסטנדרט גבוה במיוחד. נוסף לכך, הנוף האדריכלי המקומי של סביון בנוי כמתחם פתוח, והמבנים בו חובקים פיאצה פנימית, באופן שמספק חוויית בילוי כפרית, ירוקה התואמת את רוח המקום.
שיפוץ המבנה ההיסטורי ועיצוב החללים הציבוריים נעשו בתוך שמירה על צביונו המאופק והאינטימי לצד עיצוב עדכני ובועט. על עיצוב המתחם הופקדה האדריכלית שרון פרון ממשרד פרון אדריכלים. היא עיצבה את המתחם בשימוש במרפסות וחלונות בלגיים. לאחר השיפוץ, המתחם נראה כיום כמעין וילה טוסקנית גדולה בלב גינה ירוקה.
בין השוכרים הוותיקים שממשיכים לפעול במתחם: שופרסל ובית קפה ביתא, לצד שוכרים חדשים כמו יין בעיר, המסעדה האיטלקית מילה, בית הגבינות, נוי השדה, מסעדת מון סושי התל-אביבית שפותחת סניף נוסף, ג'ורנו בייקרי, מסעדת יאשקה ועוד.
לדברי קרן כליפה, מנכ"לית חטיבת הנדל"ן ב-G City: "מתחם סביון הינו חלק מחטיבת המרכזים השכונתיים המובילים של הקבוצה, והוא מצטרף למרכזים כגון G צמרת, G מיקאדו סנטר ו-G כוכב הצפון בתל-אביב, ומרכז חורב בחיפה. לאורך השנים, פיתחה הקבוצה מומחיות בהקמה וניהול של מרכזי קניות ובילוי שכונתיים, שבאה בין לידי ביטוי, בין היתר, ביצירת תמהיל מדויק ורלוונטי המושך את תושבי הקהילה והסביבה".
כליפה מוסיפה: "ברוח התקופה אחד הדגשים שהנחו את החברה ביצירת תמהיל השוכרים היה יצירת חוויה קולינרית אחרת ועדכנית, מעבר לשירותים היומיומיים במתחם ומתן מענה לכל אזור בקעת אונו, שגדל בצורה משמעותית ועתיד לגדול בשנים הקרובות - כך שתושבי האזור יוכלו ליהנות מאלטרנטיבת בילוי מצוינת וקרובה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להשקיע עוד 100 מלש"ח? שיורידו מינוף ויבריאו את החברה
    שיורידו מינוף 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה טובעת בחובות, והריבית עולה ועולה, עכשיו להוציא עוד 100 מלש"ח על שופוני? מה הם חושבים לעצמם? הבכירים ילכו עם המשכורות ומחזיקי האגח ובעלי המניות ישארו עם ניירות חסרי ערך
    סגור