נדל"ן ותשתיות

הפרויקט במרכז עולה שלב: מעל 300 דירות יתווספו לעיר הזו

רשות מקרקעי ישראל הכריזה על 'אינובייט יזמות ובניה בע"מ, מותג עירוני ניהול בע"מ, גל-ים יזמות בע"מ', כזוכים במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 70 יח"ד במתחם אחד בבנייה רוויה בבני עיש, במסגרת מכרז ייזום אותו פרסמה. במסגרת ההתפתחות של בני עיש, ייבנו כ-300 דירות בעיר
מערכת ice | 
דיור בארץ (צילום shutterstock)
רשות מקרקעי ישראל הכריזה על 'אינובייט יזמות ובניה בע"מ, מותג עירוני ניהול בע"מ, גל-ים יזמות בע"מ', כזוכים במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית 70 יח"ד במתחם אחד בבנייה רוויה בבני עיש, במסגרת מכרז ייזום אותו פרסמה.  
במסגרת המכרז יידרשו היזמים לקדם תכנון הכולל השבחה והעצמת זכויות במקרקעין עד לכדי 70 יח"ד על בסיס הנתונים שפורסמו במסגרת המכרז. למכרז זה הוגשה הצעה אחת בלבד. שטח המתחם הינו כ-7,976 מ"ר, כאשר סכום הזכייה הוא 12,109,117 מיליון שקל.
מתחם רוויה בבני עיש ששווק במכרז, הינו חלק משתי תכניות בחלק הדרום מזרחי של בני עיש, שממשיכה את ההתפתחות האזורית. אחת משתי התוכניות הללו מתפרשת על שטח של כ-127 דונם וכוללת מגורים של כ-250 יח"ד לצד מוסדות ציבור כ-36 דונם, תשתית דרכים כ-22 דונם וכ-8 דונם שטחים פתוחים. התוכנית השנייה שמתוכננת, בגבול המזרחי של בני עיש, מתפרשת על כ-27 דונם וכוללת מגורים של כ-56 יח"ד לצד כ-5 דונם תשתית דרכים וכ-7 דונם שטחים פתוחים לרווחת הציבור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה