נדל"ן ותשתיות

הרכבת הקלה מדלגת על בני ברק? זו הסיבה

הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן הקו האדום יפעל בחלק מערי גוש דן ויחבר בין פתח תקווה בצפון מזרח לבין בת ים בדרום, וגם מתוכנן לעבור דרך רמת גן ותל אביב ובני ברק אלא שלעיר החרדית הבשורה טרם הגיעה. המעבר חסום בשל תלמוד תורה (ש"ס) שממתין יותר מ-30 שנים לבניין קבע. האם יו"ר ש"ס אריה דרעי והמועמד מטעמו לראשות העיר בבחירות המקומיות, ח"כ אוריאל בוסו ירימו את הכפפה?
דוד זולדן |  2
אריה דרעי, הרכבת הקלה, אוריאל בוסו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עומר פיכמן)
חכמי חלם 2023 תוצרת בני ברק: לאחרונה החל הקו האדום לפעול ויש לו תחנה גם לתושבי פרדס כץ, אבל תעשו פרצוף של מופתעים - המעבר אל התחנה חסום בשל תלמוד תורה (ש"ס) שממתין יותר מ-30 שנים לבניין קבע, אבל זה כבר סיפור בשביל יו"ר ש"ס אריה דרעי והמועמד מטעמו לראשות העיר בבחירות המקומיות, ח"כ אוריאל בוסו.
לאחרונה פנה תושב העיר למגיש והעורך, איציק מצרפי בטענה כי עיריית בני ברק פשוט לא מתייחסת אליו. חבר מועצת העיר, יעקב וידר זועם: "כל התשתית של התחבורה בעיר לוקה בחסר, אפעל לטובת העניין".
 

הסיפור שהתגלגל בתכניתו של מצרפי בגלי ישראל יצחיק אתכם או יגרום לכם לבכות, אבל לא תצליחו להישאר אדישים לגביו והוא פורסם בתכנית "השיטה" - הכלכלית היומית ברדיו גלי ישראל עם איציק מצרפי.
כזכור, הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן קיבל את אישורי הבטיחות ונפתח לפעילות. כעת, הקו האדום שהוקם על ידי נת"ע (החברה הממשלתית שאחראית על קווי הרכבת הקלה והמטרו בגוש דן) אמנם פועל בחלק מערי גוש דן ומחבר בין פתח תקווה בצפון מזרח לבין בת ים בדרום, ומתוכנן לעבור דרך בני ברק, רמת גן ותל אביב. אורך הקו הוא 24 ק"מ, כאשר 12 ק"מ מהתוואי הוא תת קרקעי ועובר במנהרה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תשאירו סגור
    לא באמת 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי צריך אותם ברכבת
    סגור
  • צודק. אנשים מושחטים (ל"ת)
    צודק 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור