נדל"ן ותשתיות

משרד השיכון והבינוי בהשקעה חסרת תקדים בנוף הגליל

השר גולדקנופף: "לאור האתגרים הקיימים שאנחנו רואים בסיורים בשטח, וגם כמובן בנוף הגליל, אביא לקבינט הדיור הקרוב הצעת החלטה להעמקת סבסוד הפיתוח לעד כ-70%"
מערכת ice |  7
יצחק גולדקנופף (צילום אריאל זנדברג לע"מ ודוברות עיריית נוף הגליל)
שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף יו"ר יהדות התורה, הגיע היום (חמישי) לביקור עבודה מקצועי בנוף הגליל יחד עם צוות לשכתו, הרמ"ט מוטי בבצ'יק, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, מנהל מחוז צפון במשרד ונציגי רמ"י והרשות להתחדשות עירונית, במטרה לספק פתרונות לאתגרי העיר, להסיר חסמים ולעקוב מקרוב אחר תנופת הבניה והפיתוח המתרחשת במקום.
בשכונת הר יונה, בה רק בשבוע שעבר אושרה תכנית המשרד להקמת שכונה חדשה של כ-3,300 יחידות דיור, התקבל השר ע"י ראש העיר רונן פלוט, וחברי המועצה, יחד עם רבני העיר ונציגי הקהילות, במטרה לשמוע את הצרכים הייחודיים של כל קהילה.
נציגי התושבים בשכונה הודו לשר ולצוות לשכתו על הסיוע הרב שהם מעניקים לשגשוגה של העיר, פיתוח השכונות החדשות ואישור השכונה החדשה.
ראש העיר רונן פלוט אמר במהלך הסיור, "אני שמח לקבל כאן בעיר את שר הבינוי והשיכון, כשהוא נכנס לתפקיד רבים הרימו גבה, היום כולם יכולים לראות שהוא עושה דברים, שאי אפשר היה אפילו לחלום עליהם.
יחד עם איש הביצוע שלו יהודה מורגנשטרן מנכ"ל המשרד שהפלאפון שלו תמיד פתוח, הוא עונה לי גם באמצע הלילה והרמ"ט המסור מוטי בבצ'יק שאין דבר שהוא לא יכול לסדר. זה צוות מנצח".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לא רק לדאוג לחרדים
    יהודי 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי למנוע קיטוב ,שנאה,קנאה צרות עין,כעסים יש לדאוג באותה מידה גם לשכנים כי זו עיר מעורבת.ראו את הנולד,לפני שיהיה רע ומר לחרדים לחיות שם.
    סגור
  • 5.
    "ברוכים הבאים" החרדים....
    אדית 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חילופי תושבים: את מקומם של החילונים וותיקי העיר יבואו החרדים שעם הזמן ישתלטו על העיר כמו בית שמש חריש ועוד.....
    סגור
  • 4.
    שוב דופקים את מי שלא חרדי .....
    מני 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית שמש שכונות שלמות , קרית גת , כסיף בדרום , נצרת , ושוב החילונית והדתיים נדפקים
    סגור
  • 3.
    למר גולדקנופף
    אזרחית 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוכניות הגרנדיוזיות שלך לא מעניין, את המסכנים שמחכים לדיור הציבורי 50 שנה, ואין להם בית. תדאג לחלשים ולא לעשירים. צוות מנצח, זה צוות שדואג לעני, לחלש ולקשיש. תחסיר מיד את הדיור הציבורי.
    סגור
  • 2.
    לא צריך השכונות החדשים זה לחרדים (ל"ת)
    יעקב 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אמיתי
    אמיתי 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מבורך היוזמה, אבל לדאוג גם לחילונים מסורתים להציף את השוק יזמים קונים 50% פחות קרקע לבנייה בכל הארץ וגם במרכז שיורידו מחירים לפחות של 30%-40% הגיע הזמן
    סגור
  • לדאוג לכל המגזרים
    די לאפליה 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נא לדאוג לכל המגזרים משלמי המיסים גם להם מגיע ואולי יותר, למרות ההסכמים הקואליציונים מלאי האפליה כדי שהראיס ימלט מאימת הדין.
    סגור